HOFSOE Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Bilen min går oftere og oftere under navnet "rotta". Liten fæl sak jeg kjører. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Audi'n: Narkomane Anette :D BMW'n har ikke fått noe navn enda. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Hadde Omega stasjonsvogn før, gikk under tittelen "Das Sladdewaggon" i russetida. Ascona'n min skal døpes på nytt til sommer'n. Da får likhetstrekk med Madonna; sparkel og glassfiber i både hue og ræva. (Så da burde den få navnet Madonna) Rekorden min går under navnet "hemmabil" og "hemmisbilen" pga håndgass ol.. damndamn Fikk også navnet: "Getreibemotor" Astra'n te kammeraten min går under navnet familieracer. forje bilen hans het "kjeksvogna og noen ganger porsha" (Nissan Cherry) Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 aaah, nå fikk jeg lyst til å døpe om bilen, for jeg har bestemt meg for at min første hund skal hete helge. Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinapijah Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 haha,for noen navn :p min bmw heter foreløpig bimma Siter Ditch the bitch, let`s go drifting ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123hei Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Hadde en Mazda 929 85-mod før. Den het Basse. Nå har jeg anskaffet meg en Chrysler Stratus 97-mod, men den er for tiden navneløs.. Forslag mottas med takk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeMmiN Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Vel,er vel ikke døpt! Men går under navnet BARELY LEGAL av kompiser!hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Min heter "FAEN JEG VIL HA NY BIL" Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinMartin Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Peugeoten jeg hadde gikk under navnet Sofie Rusken. 525'en har ikke fått noe navn enda, men det kommer vel med tida. Siter BMW E92 2007 M-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 190'n min er døpt "Mærtha" Mærtha Mercedes :m'm: Hun kan bli litt sjalu hvis jeg kjører på damer, men alt blir bra igjen når hun får skikkelig vask :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Trulte ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Bilen jeg hadde før fikk navnet sitt fra volvofabrikken, så jeg så ingen grunn til å kalle den noe annet. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Min Trofaste BMW går under navnet "Torpedo". Den fikk navnet av forrige eier(kamerat) og vi bruker det fortsatt. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a3_eric Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Audi A3, aka Audriana=)^^ Siter Audi A3 1,6 98 101hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 gamlebilen het GITTE, og min nye lille røde pug går bar for tyttebæret:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg