Gå til innhold

til ettertanke....

Ranger emnet


WireD

Anbefalte innlegg

hei alle sammen!

 

jeg har ikke postet så mye på dette forumet, men har lest en god del, og det som irriterer meg er at folk skal være så jævla kule og tøffe i trynet hele tiden!

 

HVORFOR må du svare hånlig eller sarkastisk på en tråd bare fordi det gikk en liten faen i deg den dagen?

hvorfor må lissom folk ta alt så jævla alvorlig om noen kommer med en kommentar nevnt over, eller for den saks skyld, en litt morsom kommentar med et smilefjes på i tillegg???

dere er da for pokker siviliserte mennesker som tåler en spøk!??!?!

om dere ikke gjør det, bare be folk om å holde seg til topic, IKKE NOE MER!

 

jeg skjønner det ikke.

vi sitter her å knatrer på tastaturet, og deler tanker, erfaringer, følelser og bilder/videoer om en felles interresse vi har, nemlig automobilen, og alt som hører med den.

 

noen liker blå biler, noen liker røde biler, noen liker yankees, andre liker tyskere, mens noen liker japser osv....

sånn er det bare. selv om du ikke liker for eks. en volvo, så trenger du ikke slenge andre folk som liker denne bilen, full i drit!!! det skaper bare kvalme!

 

jeg inviterer herved alle til en knasende fest i storesvingen på rudskogen, hvor man sitter side om side, volvofans, som bmwfans osv. og NYTER de heftige kjærrene som svir forbi, gummien spruter, røyken dekker områdene, luktene, lydene, synet, pilsen knekkes i broderlig fellesskap og snusen sendes rundt :)

 

velkommen alle sammen! :)

 

Hvor festlig ville det vært her hvis alle var enige? Da ville det ikke vært noen diskusjoner, og forumet ville sakte men sikkert dødd ut av seg selv.

 

Selv er jeg en anelse glad i å provosere, og det er enkelte individer her inne det er latterlig lett å provosere ganske kraftig.

 

Og ja, jeg er godt over snittet interessert i automobilen, og må nok innrømme at jeg kunne tenkt meg en Supra, 300ZX, og diverse andre riskokere.. (Greie vinterbiler :) )

Tilogmed F*rd har enkelte modeller jeg kunne tenkt meg, selv om jeg i dag foretrekker å holde meg til bilen over alle biler, ihvertfall som kosebil.

Jeg har jo tilogmed (banne i kirka) Auda som vinterbil, og har regelmessig kjørt/eid blant annet Volvo, Mazda, VW, Toyota, Chrysler, Opel, F*rd, Audi, og en haug av andre merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er enig med trådstarter,er mange osm like godt kunne latt være å posta i det hele tatt, for de kommer ikke med noe vettugt alikevel.

Selv har jeg sakte men sikkert redusert bruken av forumet her inne, av den enkle grunn at jeg syns det har sklidd litt for mye ut fra grunntanken, nemelig bil. Var jo derfor jeg registrerte meg, for å kunne dele erfaringer om bil, og kanskje få noen råd og tips viss jeg trengte det. I mine øyne fungerer det ikke slik lengre, noe jeg synest er synd. For det er egentlig bare noen få som gjør det utrivelig (viss jeg kan bruke det ordet) for alle de andre medlemmene.

 

Så folkens! Tenk før dere skriver.

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som "er glad i å provosere" har lite på et forum og gjøre, spør du meg. For det ER faktisk forskjell på å diskutere og det å provosere. En saklig debatt bør de fleste personer kunne klare å holde.

 

Med tanke på at du, og 80% av de andre her inne også blir provosert av et innlegg bestående av en rekke saklige argumenter er dette et pussig innlegg å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at du, og 80% av de andre her inne også blir provosert av et innlegg bestående av en rekke saklige argumenter er dette et pussig innlegg å komme med.

 

Om alle argumenter som blir posta i en tråd er like saklige, kan nok diskuteres. Er nok av eksempler å ta av for å si det sånn.

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta for eks. dette siste innlegget.

 

"du må lære deg å lese..."

 

det er sånne setninger som starter hele greia..

 

du sier dermed,

 

"faen, eru helt dust elle?"

 

hvorfor heller ikke legge en litt mere hyggelig tone i greiene?

 

"det var ikke sånn ment......"

 

sånn som ordbruken er blitt her inne, så er hele greia bare blitt sånn tøff i trynet-fjortiss-fakter.

 

det er ikke snakk om at alle skal være enige,det har det aldri vært heller, det er bare en liten bønn, IALLEFALL i denne tråden, om å holde det på en voksen og høflig tone.

 

du hadde ALDRI sagt "du må lære deg å lese..." til en her på forumet om du hadde sitti ved et bord isteden for bak tastaturet, og ihvertfall ikke om de er et stykke eldre enn deg....

 

så, i denne tråden ber jeg dere vennligst om å holde en vennlig tone her!

om vi kan vå en debatt ut av dette uten å være tøffe i trynet, så hadde jeg satt pris på det!

 

OK?

 

takk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med trådstarter,er mange osm like godt kunne latt være å posta i det hele tatt, for de kommer ikke med noe vettugt alikevel.

Selv har jeg sakte men sikkert redusert bruken av forumet her inne, av den enkle grunn at jeg syns det har sklidd litt for mye ut fra grunntanken, nemelig bil. Var jo derfor jeg registrerte meg, for å kunne dele erfaringer om bil, og kanskje få noen råd og tips viss jeg trengte det. I mine øyne fungerer det ikke slik lengre, noe jeg synest er synd. For det er egentlig bare noen få som gjør det utrivelig (viss jeg kan bruke det ordet) for alle de andre medlemmene.

 

Så folkens! Tenk før dere skriver.

 

ja, jeg er så enig, så enig, GT_rider.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta for eks. dette siste innlegget.

 

"du må lære deg å lese..."

 

det er sånne setninger som starter hele greia..

 

du sier dermed,

 

"faen, eru helt dust elle?"

 

hvorfor heller ikke legge en litt mere hyggelig tone i greiene?

 

"det var ikke sånn ment......"

 

sånn som ordbruken er blitt her inne, så er hele greia bare blitt sånn tøff i trynet-fjortiss-fakter.

 

det er ikke snakk om at alle skal være enige,det har det aldri vært heller, det er bare en liten bønn, IALLEFALL i denne tråden, om å holde det på en voksen og høflig tone.

 

du hadde ALDRI sagt "du må lære deg å lese..." til en her på forumet om du hadde sitti ved et bord isteden for bak tastaturet, og ihvertfall ikke om de er et stykke eldre enn deg....

 

så, i denne tråden ber jeg dere vennligst om å holde en vennlig tone her!

om vi kan vå en debatt ut av dette uten å være tøffe i trynet, så hadde jeg satt pris på det!

 

OK?

 

takk....

 

Jeg prøver så godt jeg kan å oppføre meg likt her inne som IRL.

Det kan godt hende jeg hadde kommet med den kommentaren irl også, men ikke ved en diskusjon, sitter man ved et bord og prater sammen er det nemlig sjelden debatten foregår skriftlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor festlig ville det vært her hvis alle var enige? Da ville det ikke vært noen diskusjoner, og forumet ville sakte men sikkert dødd ut av seg selv.

 

Selv er jeg en anelse glad i å provosere, og det er enkelte individer her inne det er latterlig lett å provosere ganske kraftig.

 

Og ja, jeg er godt over snittet interessert i automobilen, og må nok innrømme at jeg kunne tenkt meg en Supra, 300ZX, og diverse andre riskokere.. (Greie vinterbiler :) )

Tilogmed F*rd har enkelte modeller jeg kunne tenkt meg, selv om jeg i dag foretrekker å holde meg til bilen over alle biler, ihvertfall som kosebil.

Jeg har jo tilogmed (banne i kirka) Auda som vinterbil, og har regelmessig kjørt/eid blant annet Volvo, Mazda, VW, Toyota, Chrysler, Opel, F*rd, Audi, og en haug av andre merker.

 

Det handler ikke om at alle skal være enige, men at uenighetene dine i såfall kommer ut på et saklig vis.

Kom gjerne med innvendinger på hva som er pent og ikke så pent, rettelser og tips, derer jo dette et forum handler om, å diskutere, og spesielt å hjelpe hverandre og ikke sitte å hyle om hvor fantastisk homo fargen rosa er og at Xplod høytalere suger rass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes folk kunne tatt seg et sekund til å tenke "Er det vits i å legge inn dette innlegget?" før de la inn et innlegg. Det er altfor mange mennesker her som ikke kommer med annet enn "Fett!", "Det er kult" og "vi snakkes". Masse vås som kunne vært tatt i pm blant annet. Spesielt de innleggene der folk må skrive ekstra fyll for å oppfylle kravet om ti tegn blir jeg oppgitt over.

Ascona er en av de få som har noe å bidra med her, og som klarer å provosere på en "naturlig" måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøfterally: Ta sitatet nedenfor. Kaller du det å provosere på en saklig måte. Om, og jeg sier OM, jeg hadde hatt skrive og lesevansker, og har problemer med å forstå all tekst, og formulere meg, så hadde faktisk det der sitatet der vært en svært nedsettende kommentar ovenfor meg.

Heldigvis så har jeg den evnen at jeg overser slike kommentarer som det er, lar som regel være å svare på de.

(brukte denne kommentaren som eksempel)

 

Du må lære deg å lese, og ikke minst å la være å legge dine egne rare tolkninger i det du leser.

 

BTW: Kunne vært morro å sett alderen på alle, og så sett hvilken aldersgruppe som er mest aktiv med kommentarene sine sombrero

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For den vanlige mann i gata, så er den kommentaren grei skuring ja, jeg snakket om de som har enkelte små problemer som de må slite med. De hadde kanskje ikke likt en slik bemerkning like godt, kan ikke godt støte dem vekk fra forumet fordi de har ett eller annet problem som de ikke kan noe for.(Her, lesevansker)

 

Hvorfor blander du inn dømte personer forresten?? Noe jeg ikke har fått med meg?

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For den vanlige mann i gata, så er den kommentaren grei skuring ja, jeg snakket om de som har enkelte små problemer som de må slite med. De hadde kanskje ikke likt en slik bemerkning like godt, kan ikke godt støte dem vekk fra forumet fordi de har ett eller annet problem som de ikke kan noe for.(Her, lesevansker)

 

Hvorfor blander du inn dømte personer forresten?? Noe jeg ikke har fått med meg?

 

Personer dømt for tyveri: altså folk som har en rettskraftig dom mot seg for å ha stjålet fra andre personer eller bedrifter.

 

De er det flere av her inne, som bevisst spaner på hva vi skriver.. Enkelte har i følge hva jeg har hørt også tilgang til å fjerne innlegg de ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår