Gjest nidaroo Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Jeg kjøyrde min Hyundai elantra i dag, så pluttslelig når eg skulle ta den oppi 5 giret, så ståppet bilen plutselig.. skjønner ikke hva det er, Kan det vere at anlegget er for stort for dynamoen eller??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 skjer dette hver gang den går opp i 5. gir???? kan være elektrisk feil....... Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 nei det har berre hent 1 gang etter eg sette inni anlegget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Sjekk kor stort batteri du har og kor mykje forsterkaren trekker. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 har ikke forsterker. har bestilt den, men eg har ein 12" sub.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 :) hehe... altså: du har ikke noe forsterker i bilen men en 12" bass , også bilen stopper i 5 gir -og du lurer på om "anlegget er for stor"?? hva spilte du med da?- hehe.... :rolleyes: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 hva kan det være da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 hva kan det være da?? alt utenom anlegget:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 ok... det kan da vere nåke med bilen og da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Bilen dauet vel bare fordi det ble for hardt å kjøre i 5. gir opp de fine bakkene i Aurland :rolleyes: Kanskje 12" veier for mye? :wonder Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Har du ingen forsterker til subben?? Tror mere at den stoppet fordi den er en Hyundai! :rolleyes: Nei nå var jeg frekk her! :o Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Bilen dauet vel bare fordi det ble for hardt å kjøre i 5. gir opp de fine bakkene i Aurland :rolleyes: Kanskje 12" veier for mye? :wonder ROFLE tror ikke han kjører Ford KA eller VW Lupo..... Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 ROFLE tror ikke han kjører Ford KA eller VW Lupo..... Men det er da i det minste europeiske biler... Fikk ikke med deg Top Gear der de testet koreanske og kinesiske(?) biler? Morsomt å se at et par av dem dauet på vei opp en ikke så veldig bratt bakke på landeveien i 5. gir :D Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 da bilen stoppet va eg ikke i aurland, så de såååååå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 minner meg om bilen til naboen... måtte skifte hjernen i bilen pga det der. dyr affære Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg