booby25 Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Endelig ferdig ..Ble ikke helt akkurat jeg har venta ..Printa selv.... notin sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 hva har du gjort med plasten rundt instrument skivene? så jo mildt sagt jævlig ut syns jeg... men skivene ble jo pene, men hvordan ser dem ut i mørke med gjennomskinn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
booby25 Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 plastik ser jævlig ut ..skulle ha hvit ring rundt , så buma lit ...laga det kl 12 om natta..skal ha ny plastik snart .. om natta ser ikke dårlig .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 det dær ser heeeeelt jævlig ut !!!! ta heller kontakt med http://www.totalprofilering.no så fikser han det.... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 positivt at du prøver og at du faktisk legger opp bilder... men etter min smak var ikkje resultatet det beste eg har sett... men stå på og prøv videre, viss du ikkje er fornøyd da... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 det dær ser heeeeelt jævlig ut !!!! ta heller kontakt med http://www.totalprofilering.no så fikser han det.... Like positiv som vanlig... Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Ikke helt min smak dette. Men hvis du kunne fått til noe litt "enklere"..uten så mye bilder og mikkmakk, og kanskje med en litt mer "tech" font på talla, om du skjønner hva jeg mener. Ellers ville jeg valgt fargen til blå isteden for rød, men dette er jo fullstendig en smakssak, som alt annet :) Er du fornøyd så behold det..du gjør jo dette for din del, ikke for alle andre. Synes det er positivt at du prøver på noe eget hvertall, som ikke alle andre har :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Like positiv som vanlig... hva så ? sombrero Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 diesel motor ? Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Hmmm... Er nok bensin siden det står 1.6 i profilen hans. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 hmm.. okei da.. så bare at han hadde satt rødmerkingen på 4000 rpm på den ettermonterte turtelleren Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 hmm.. okei da.. så bare at han hadde satt rødmerkingen på 4000 rpm på den ettermonterte turtelleren Vel, det hender eg skrur ned shift lighten min til rundt 4000 rpm og... Sånn at eg får se det lyset litt mer ofte med vanlig kjøring! ;) Er vel innstilt på "økonomisk" modus! :D Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg