redhot Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redhot Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Haugesund skilter ser jeg, holder du til der? fett prosjekt ihvertfall, kan bli konge med old school Audi Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redhot Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Bilen er første gangs reg på vestlandet, men så vidt jeg vet har den tuslet i Bærum resten av livet. Bruker den i stavanger mens jeg jobber der.. 1 mnd til så blir vi begge osloværinger =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redhot Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Skulle egentlig selge den, men etter null interesse ser det ut til at det blir å beholde den.... Skal hive på et sett Opel Kryssfelger i 13"... Kanskje senk til høsten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redhot Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Nytt ratt kjøpt inn :) Kommer i løpet av få dager... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redhot Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Og felgene som skal på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 er det 4x100 på audi da? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 er det 4x100 på audi da? På de eldre modellene så er det faktisk det. Sjekk ann "sticky" på dekk og felg så ser du oversikt over boltmønstre eldre audi 80 til og med 80cc (1986) har 4x100. quattro har ikke 4x100? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redhot Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Prøvde på nye felger.... Så kan man se hvordan de ser ut. Kan være at det blir for trangt med skivebremsen foran (vet ikke hva gamle opel har der, eller om det finnes forskjellige innpress) Interiøret hadde noen solskader (tørket og sprukket stoff) men ikke slitt på de stedene som er vanlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 er ikke det opel felger?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 er ikke det opel felger?:) Jess det er det ;) Flink til å bare se på bilda du trur jeg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg