Gjest Mr. Omega Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Btw: Ingen stjeling!! Ikke en gang orginalen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 hva er d røde på panseret? jeg vet at d skal være gjenspeiling, men jeg får d ikke til og stemme.. Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 jeg skal lugge alle delene du har brukt og lage en hELT lik !!! LOVER DEG !! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Ikke en gang orginalen? Ingenting som er galt med det..men det er noen som bruker andres modder til sine egne, f.eks. felger, skjørt etc, og det liker man veeeldig dårlig.. skal du ha noe, så send en PM til personen som lagde det, og spør om ressursbildet, om han har noe;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 ble konge ms, ser realistisk ut :) begynner å bli litt zein takter nå :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Bra, meget bra! Men ble litt for mye MAX-POWER for min del. Liker mer den smoothe tysker-stilen..... Kunne ikke vert mere enig.. Tysker-stilen ruler.. Bra modd forrestn, eneste som så litt rart ut var at hele bildet så litt forvrengt ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Jeg likte originalen bedre for den var ikke så overdrevet, men okley panseret var tøft.. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 mycket bra! men jeg får litt lekebilassosiasjoner. mulig det er meg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Ja, jättebra resultat !!!! Var den fetaste Toyota MR2 jag har sett. Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 originalen var uten tvil den beste, modden ser så kort og brei ut. btw: dekalen på det tredje bildet ser flatt ut! Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg