kzn Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 hvor fåes sånn opel frontrute streamer? mulig å få tak i uten å melde seg inn i opel motorsport club? Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Eiker motorshop har det. Hvorfor ikke melde seg inn i opelmotorsportclub ? Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 ja, må vel melde meg inn i OMC... er bare litt lite penger på kontoen her ;) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Jeg gjør oppmerksom på at en det ikke er lovlig med streamer i frontruten du ikke kan se igjennom. Derfor selger OMC ut sine streamere av lagerbeholdingen, det går ikke så mange av dem heller. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 har omc streamer jeg :D Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 flytt den i bakruta i stede da.. :rolleyes: http://www.fastguy.no/KFrontrute.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 hjelpsom du primerasri (erlend) svara på aill postan min ;) men trur jeg melder meg inn i OMC, så får jeg den for 150kr der... ;) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hvorfor bare ikke lage en selv ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 De 300kr du betaler i medlemsavgift får du raskt tilbake i form av gode rabattavtaler hvis du har planer om å handle deler til bilen din :) Også får du et års abonnement på bladet bil inkludert i medlemskontigenten sombrero Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg