pjokken Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 hei, jeg lurer bare på om det er noen som kan hjelpe meg? jeg leter etter en "skilt skifter", som man kan styre fra innsiden av bilen... noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Siter :fingers: angry The Future Is Yours To Destroy angry :fingers: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Skal du kjøre svin nå altså. Eneste stedet jeg har sett slikt er på film Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 er ikke helt sikker på hva du mener, men slenger inn denne linken her da: http://www.integrale.demon.co.uk/stealth/car.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 james bond stil? hehe... sombrero sombrero sombrero Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
epidemic Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Skilt skifter er enkelt å lage;) har tenkt på det selv, bare har en liten elektro motor, som snurrer skiltet rundt, og en knapp som aktiviserer det.....kjenner en som har dt på lastebilen sin, han slipper unna bompenger hver dag;);) Siter 1973 Ford Pinto (med 302HO v8) sombrero 1968 Volvo 144 (75HK) :pimp V8 er tingen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baksietrølle Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 vinduspussermotor koster vel 50 lapp hos høggern, og vips så har du det du trenger Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 http://www.stylinconcepts.com/parts.cfm/partfamilyid/1485/CategoryID/25/SubCategoryID/288 Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 http://www.stylinconcepts.com/parts.cfm/partfamilyid/1485/CategoryID/25/SubCategoryID/288 $230USD !!! wtf? Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Clas Olson har vel en liten elmotor som roterer en runde på et minutt...lag en kloss med fire skilter så kan du skifte skilt på 15 sek sombrero Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 ja, kanskje det er tingen, du som har en lastebilkammerat, hør med han hvordan han gjorde det da, så vi andre her får vite, skal kjøpe ny frontfanger, kanskje jeg må modde hull til skilta der :| hehe... 3/4 stk skilt: "AA 39xxx" "Jeg er best" "Ikke noe på dere" hehe, vært litt moro å komme i fartskontrol med "Jeg er best" skilt, kjedelig med UP da, mennnn :fingers: Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 ta ein servo fra ein radiostyrt bil/båt. lag hengsler på skiltet monter servoen. og vola. da har du fjernstyrt skilt nedlegger. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 ta ein servo fra ein radiostyrt bil/båt. lag hengsler på skiltet monter servoen. og vola. da har du fjernstyrt skilt nedlegger. tegn det eksempelet i paint, så jeg forstår litt bedre... hehe :rolleyes: Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 tegn det eksempelet i paint, så jeg forstår litt bedre... hehe :rolleyes: kan ta eit bilde av ein slik servo og tegne til deg litt seinare i kveld Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 kan ta eit bilde av ein slik servo og tegne til deg litt seinare i kveld eller i dag? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 eller i dag? idag?? passer det no??? slik ser servoen ut. er ikkje så flikn å tegne på paint men eg prøvde vertfall slik vil det sjå ut fra sida. itilleg til servoen må man ha ein radiomottaker viss man skal ha radiostyrt. du skjuler servoen bak skiltet for lenger armen slik at den kan legge ned skiltet og legge det opp igjen. denne servoen som eg har kan svinge ca 270 grader.skjønte du det no da??? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg