Gå til innhold

Hjelp!!!!!!!!!!!!!

Ranger emnet

Gjest nidaroo

Anbefalte innlegg

Er sub og subwoofer det samme???

Og skal man kunne høre litt lyd utav suben?? eg har koblet subben til en høytaller utgang nå og der kommer det litt musikk..er det feilkoblet???

og hvorfor er det forskjellige utganger på subber, for eksempel, på den subben som jeg har nå så er utgangene akuratt like som på høgtalerene. og den som jeg har bestilt er det bananplugger (trur det heter det)...er det 2 forskjellige høgtalere eller er det kvaliteten?? For den subben som er høgtaler utgang er en 12" til 400 kr....(nye)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer musikk også ja, hvis du bruker vanelig høyttaler utgang på cd spilleren..

og ja, det finnes forskjellige tilkoblinger på subben, noen har tilkobling til bananplugger og andre har slik du stikker inni osv... :)

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sub og subwoofer det samme???

Og skal man kunne høre litt lyd utav suben?? eg har koblet subben til en høytaller utgang nå og der kommer det litt musikk..er det feilkoblet???

og hvorfor er det forskjellige utganger på subber, for eksempel, på den subben som jeg har nå så er utgangene akuratt like som på høgtalerene. og den som jeg har bestilt er det bananplugger (trur det heter det)...er det 2 forskjellige høgtalere eller er det kvaliteten?? For den subben som er høgtaler utgang er en 12" til 400 kr....(nye)

Fy og du støyer.

Med så mange spørsmål, for ikke å snakke om spørsmålstegn, tror jeg du burde oppsøke en butikk.

Ikke for å være uhøflig, men på meg virker det som at du har såpass lite greie på det du driver med at det bare er et tidsspørsmål før du ødelegger noe.

Oppsøk den eller de du har handlet utstyret av og be om hjelp.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Dag og Golf4 igrunn. Med noen tillegg:

-Ikke lag flere tråder om samme spørsmål.

-Ett spørsmålstegn holder i massevis. (Forøvrig nevnt av Dag også)

-Prøv å formulere deg litt bedre, har faktisk litt problemer med å skjønne hva du mener innimellom. Eller, hele tiden faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider