Gå til innhold

Hvem vinner i Formel 1?

Ranger emnet


Ulti_Man

Anbefalte innlegg

Originally posted by Ulti_Man

Montoya er som de fleste andre og trenger litt mer erfaring, når han har fått kjørt litt til, så tror jeg han kommer til å slå de fleste..

Det er jo noe av morroa det at de satser litt, hvis ikke er det ikke like artig.. Når alt klaffer for Monty, så tror jeg selv Schumi kommer til å slite litt.. Er faktisk ganske sikker.

 

 

Til alder og generell formel 1 erfaring er Montoya en bra fører...

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

 

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montoya har uten tvil talentet og farten som trengs, men han virker ikke moden for F1. Han har vunnet både F3000 og CART, men jeg er ærlig talt ganske under-imponert av kjøringen i F1 - hvis han ikke kan kjøre noe særlig fortere enn sin langt sjeldnere genierklærte temkollega Ralf, hva skjer den dagen han kommer ut for Fisichella eller sin gamle konkurrent Heidfeld i en likeverdig bil? :D

 

Fisichella kjørte en håpløst utkonkurrert Jordan inn til 11-plass i fjor, ut-kvalifiserte og kjørte fra lagkollega Button i 2001 og Sato i 2002. I år skal han kjøre for verdens dyreste fartshump... Jaguar :mad:

 

Jeg tror Williams blir første utfordrer til ferrari i år - men Toyota har sikret seg Panis i år og mye tyder på at bilen er ok så kanskje han kan sette seg i respekt - han gruset f.eks kollega Villeneuve så til de grader i fjor. Her har vi for øvrig kanskje en av de jeg ville betegnet som "good guy". T

 

Jeg tror heller ikke det er helt utenkelig at Sauber kan dukke opp som outsider, da de har hatt ganske bra tester og ikke har blitt dratt ned på BAR/Jaguars såpeopranivå og heller har brukt tiden på bil. Tenk hva disse folkene kunne prestert med et busjett som BAR, de banker allerede konsistent lag med doble budsjettet...

 

McLaren blir forhåpentligvis bedre i år, men Coulthard har ikek imponert så veldig de siste par sesongene og de ligger vel noe etter de store på busjettsiden også... håper også på Renault men jeg tror de har litt igjen enda.

 

...men det eneste som er sikkert er vel at alle verdens stalltips er null verd når det braker løs i Australia 9 mars :)

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er det geniale med Monty er at han ikke har respekt for de andre *stjerne* førerne i dette sirkuset.. Noe som andre nykommere sliter litt med. Han viser guts, og det er utvilsomt en god egenskap som kommer til å føre han langt frem i rekkene...

 

 

Shcumi :ssip:

Fighting for peace is like fucking for virginity!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Enig at F1 blir kjedelig og se på hvis de italienske

bilene hele tiden vinner. Sånn som det ligger ann

nå så har sesongen begynt veldig spennende,

noe vi alle liker. Men det er nå engang sånn at

Ferrari er råe, og slik vil det fortsette og bli.

Man kan si hva man vil og de teite italienske

bilene, men gromme er dem! Det er tross alt

nasjonen som alltid har produsert de feiteste

sportsbilene. Mange prøver og herme, men og

kopiere den italienske sjelen lar seg ikke gjøre.

Vi får bare krysse fingrene og håpe det blir like

spennende resten av sessongen.

Go Kimi Go

 

Må legges til at jeg ikke er no italia fan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jo sesongen begynt ganske bra for Kimi Raikkonen,ihvertfall. har ikke vært en Ferrari på pall-plass i noen av de 2 første løpa,vel...? :)

min personlige "favoritt" er Montoya,men så lenge Ferrari gjør det dårlig så er jeg fornøyd..hehe..

men,nå har vel ikke Ferrari tatt ibruk 2003-modellen sin ennå..har en mistanke om at den kommer til å bli litt skummel..

forsåvidt så har vel ikke McLaren begynt å bruke sin ny-bil ennå heller,men...

 

skal bli spennende å se neste helg i Brasil :)

 

hørte forresten no "rykter" om at Barichello kanskje ikke starter der... pga at han nekter å bruke HANS-tingen....?

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår