booby25 Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Jeg skal bytte Instrument skiver men jeg får ikke ut selve svarte rama .Jeg har tat ut alle skruer i rama . Jeg får ikke ut rama ,har ikke plass pga, rat .....(Beklager hvis jeg skriver dårlig ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Hvilken ramme er det snakk om? Jeg har byttet mine, og hadde ingen problemer med å få ting fra hverandre. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
booby25 Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 [/img] doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 først tar du rattet helt i nederste stilling, så lirker du ut den ramma, du er nødt å bruke makt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Hei! En kjapp guide med bilder. Skal funke. Håper dette hjelper!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
booby25 Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Skal prøve imorgen med makt ..heheh...Har tat ut alle skruer untat 2 under rattet ... doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Bildene er forøvrig hentet ifra www.purep10.co.uk . Står litt tekst beskrevet til bildene der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 du må selvfølgelig ta vekk det dekselet rundt rattstammen, som visst på bilde 1 på artn p10 sin post. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Hjelper om du trykker ramma litt sammen når du drar den ut. Ikke så mye at du knekker den da :P Så en på G20 net som skrudde av hele rattet.. går jo det også... Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg