Raphaug Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Da har jeg startet på mitt lille prosjekt. Har en 1990 Audi 80 1.8S med '92 motor som jeg skal fikse opp fra en gammel-mann bil til noe som ligner min stil litt mer. Fronten og døra er litt most, fordi jeg ble rygget på av en buss :knob: .. Men starter med stereoanlegget først! Dette bilde skal jeg forholde meg til, så jeg får subbene på sidene og forsterker og kondensator i midten. Hva som skal inn baki: Har 2stk Sony 6*9 som er montert baki, og et pioneer frontsett. Også en gammel pinoeer cd spiller. Selve bilen: Her er bagasjerommet før start. Har tatt ut alt som er baki, og lagt en 28mm sponplate i bunnen. Den er tung og stødig, og egner seg fint til å skru fast platen som skal ligge oppå i. Har da begynnt på bunnplaten for å få et jevnt og fint bagasjerom. Alt det andre er utført i 15mm MDF plater. Platen ferdig: Har delt denne på midet for å få den inn, og brukt små klosser for å jevne ut(dette er bare midlertidig, skal støtte den bedre imorgen.) test: Etter litt justering: Ferdig resultat: I morgen skal jeg lage skikkelige støtteklosser under plata, og skru den fast i dem. Skal også skaffe noen jern fester, så jeg får skrudd sammen platene. Ser nesten sånn ut: Planen etter det er å trekke platen med samme høytalertrekk som jeg skal bruke på sub kassene. Her er et bilde av bilen innvendig: Skal komme med updates fortløpende, men blir ikke noen før imorgen. Hva synes dere? Mvh Raphaug Siter Audi 80 1.8S 90' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dorky Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Bli konge det der!:) glede mæ te du får vaska baki der å;) Siter 92mod 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raphaug Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 takk :D Skal vaske bilen utvendig, i bagasjerommet og motor'n. Hvis økonomien strekker til blir det nokk en rs4 frontspoiler, og racing grill så fort som mulig. Den skal repareres i Mai, siden jeg er dønn blakk for tiden doh Siter Audi 80 1.8S 90' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 litt spesielt utformet bagasjerom på audi 80 ? når det trekket er på plass.. men ser ut til å bli bra dette!! lykke til.. :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raphaug Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Japps, er veldig ujvent.. Men det er helt greit nå :) Skal ha kassen over tomrommet på sidene, så det vil ikke bli visende! :) Siter Audi 80 1.8S 90' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raphaug Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Har festet platen nå, med vinkler og skruer! Festinga underveis: Ferdig! Sitter som støpt! Så har jeg tenkt å lage en liten rampe til å ha forsterkeren på, noe àla dette: Forsterkeren ligger på den rampa, som skal trekkes med høytalerstoff. Ledningene skal gå inn i rampa og være skjult inni, så de ikke blir visende. Siter Audi 80 1.8S 90' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raphaug Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Da skal jeg starte med kassene: Sketch: Noen som klarer å regne ut antall liter den vil romme? Skal også på torshov å kjøpe sentraler. Siter Audi 80 1.8S 90' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raphaug Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Da er jeg ferdig med den første kassa :) Tegning- Byggmester CARL Test av passform: Passer perfekt! :D Har limt og skrudd den fast, skal fuge innvendig imorgen for å få det helt tett! Skal snakke med en kompis som jobber som tømrer, så han kan fikse framplatene med dønn runde hull! :) Siter Audi 80 1.8S 90' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raphaug Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Da er kasse nr 2 klar! :) Var på biltema og skaffet litt nødvendig først: Kasse nr 1 med bassringen: Kasse nr 2: Begge: Skal se om jeg får fikset framplatene ikveld eller imorgen! Hva synes dere? Tror dere det blir bra? Siter Audi 80 1.8S 90' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 jeg har samme forsterkeren som på bildet.. håper du ikke skal bruke den på basserne... :S Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raphaug Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Jo, skal det.. Men bare til i juni, da blir det 2 monobloker! Siter Audi 80 1.8S 90' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trikkern Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Blir bra detta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raphaug Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Kassene er da ferdige, og står å tørker nå. Skal trekke dem så fort som mulig. Fikk ikke tatt noen bilder enda, siden jeg er tom for batteri :( Siter Audi 80 1.8S 90' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raphaug Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Siter Audi 80 1.8S 90' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundlord Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 skjedd noe nytt her da?Hehe,akkurat samme subber som deg.Har også audi 80,men er 90 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg