lotus72 Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Jiiihaaaa! Testet min kompis sin Mercedes SL 55 AMG i går. Dette er det råeste jeg noensinne har prøvd. OK, 911 GT3 var mer racingkjerre, men denne haddde et sinnsykt dreiemoment, 700Nm!! Jeg akselererte fra Manglerud broen i retning Ryen lokket sydover fra ca. 100 til 170 på no time, ca. 3 sekunder!!! Helt vilt! Jeg måtte le hele tiden, men jeg kunne nok aldri hatt en slik bil i Norge-hadde mistet lappen 50 ganger i uka. Kompisen min lå bak i min Mazda 626 V6 og klarte med nød og neppe å holde følge nedover mot avkjøringen til Lambertseter. Han fortalte at han hadde 150 km/t ned mot Ryen lokket, men jeg bare sklei fra han. Rått er ordet.. Link til en liten artikkel om bilen: http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=16640&tid=29 Siter V6 growl never go out of style... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Hehe, heftig :D Hadde bare ikke en SL 55 AMG vært så uoppnåelig, så.. :( Flaks at onkel politi ikke kom etter deg, da! :titties: Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg