schulz Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Hei 960. er det den gammle bilen til Reidar fra Telemark? sto vanelig FK i den da. er det samma biln.... liggner fælt i såfallj. Nei, det er ikke den. Er jeg som har bygd denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Noen som vet om noen som lager/selger alu innsug til T-5 motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Noen som vet om noen som lager/selger alu innsug til T-5 motor? prøv Protrim i valdres :) http://www.protrim.no eller ring 90917900. Kjempegreie folk med god peil på slikt. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Noen som vet om noen som lager/selger alu innsug til T-5 motor? Det orginale(nyeste typen) holder jo i massevis..Meget kurant at spjeldet peker nedover i forhold til det gammle om det står i en bakhjulstrekker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Det orginale(nyeste typen) holder jo i massevis..Meget kurant at spjeldet peker nedover i forhold til det gammle om det står i en bakhjulstrekker.. Fins det forskjellige? på min står spjeldet rett mot torpedoveggen, er vanvittig dårlig plass der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Eneste som er gjort med den enda er overhaling, oppgradert turbo + 290 hk chip :) Må vel få gjort mer med den snart Du kunne ikke forklart meg litt hvordan framgangs måten din var når du vrir motoren sånn? Blir det ikke mye effekt tap ved ett drivaksel uttak? Spørsmålet mitt er egentlig bare...: Hvordan gjorde du dette? Er bilen BSR chippet? Autopower? Jeg spør fordi jeg ikke er no racer på sånt, så ingen frekkheter karer.. he he. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Du kunne ikke forklart meg litt hvordan framgangs måten din var når du vrir motoren sånn? Blir det ikke mye effekt tap ved ett drivaksel uttak? Spørsmålet mitt er egentlig bare...: Hvordan gjorde du dette? Er bilen BSR chippet? Autopower? Jeg spør fordi jeg ikke er no racer på sånt, så ingen frekkheter karer.. he he. jeg misforstår deg sikkert, men: 960 og 850 blokken er "identiske".. dvs 960 har en sylinder mer. de bygger begg på modulært motordesign. derfor passer 850 på 960 fester og visa versa. 850 er jo fwd, med unntak av noen awd, men den er plassert på tvers. derfor må 850 ha 960 bunnpanne, som er kortet inn. ellers går vel alt "på skinner" tror jeg. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
945 Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Fins det forskjellige? på min står spjeldet rett mot torpedoveggen, er vanvittig dårlig plass der.. Jeg kjører med et innsug fra S80 og det har optimal "passform" :) ... kan PM et bilde til deg hvis du vil se.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Jeg kjører med et innsug fra S80 og det har optimal "passform" :) ... kan PM et bilde til deg hvis du vil se.... s80 innsug på 850 motor?? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
945 Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 s80 innsug på 850 motor?? mener bestemt det ja....S80 leveres med to ulike femmer lavtrykksturboer såvidt jeg vet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COSNORGE Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 mener bestemt det ja....S80 leveres med to ulike femmer lavtrykksturboer såvidt jeg vet :) Mulig jeg er helt på jordet nå,men leveres ikke S80'n med T6 motor a?? Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
945 Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Mulig jeg er helt på jordet nå,men leveres ikke S80'n med T6 motor a?? ....leveres med den også ja....leveres med mange ulike motorer bl.a T6 (som er grom motoren) m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Fins det forskjellige? på min står spjeldet rett mot torpedoveggen, er vanvittig dårlig plass der.. jepp,de nyeste er mye mere kurant for å montere i en bakhjulstrekker nettop fordi spjeldet peker nedover..Har et ekstra liggende om du er intrisert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 jepp,de nyeste er mye mere kurant for å montere i en bakhjulstrekker nettop fordi spjeldet peker nedover..Har et ekstra liggende om du er intrisert. Er interessert i det ja. Pris? Med spjeld og alt som trengs eller passer det jeg har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Er interessert i det ja. Pris? Med spjeld og alt som trengs eller passer det jeg har? Nei er ikke med spjeld,pga at de på de nye typene er med elektrisk spjeld. Er bare å fixe en adapterplate å bruke det du har,helst et 3" ifra en 960 eller en 850 glt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg