boerdi Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 etter 270 000 med hard kjøring streiket alle kamakslene mine angry Lurer derfor på hvor jeg skal bestille ev. komplett motor eller motordeler fra tyskland. Gjerne et sted som er å stole på. Det er en 2.5TDI AKN motor. Hvem kan dere anbefale for å gjøre jobben ? med garanti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Auch...150 Hk V6'er.... :D Streiket kamakslene?? Det har jeg aldri hørt om før...er de slitt? Hva er symptomene på motoren? Bruker den vann? Starter den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boerdi Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 har ikke streiket enda, har vel kjørt 3-4000 km etter den posten der. er et normalt problem på disse bilene etter hva jeg hører rundt om nå. de andre jeg har hørt om har streiket på rundt 160k. det jeg først hørte var at det var en løfter som var gåen. åpnet og så etter så var herdingen slitt bort av kamakslene. bilen går egentlig greit, bortsett fra at den høres ut som en gammel transporter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Hehe...oki.. :) Da er det ingen kjempe big deal, selv om kammer og pushere koster endel... Hadde nesten vært værre om en topp hadde sprekt el.lign...Da koster det fort 15000 om man kjøper det nytt i Norge.. doh Er endel jobb å bytte en sann motor. Kan se hva jeg finner av deler i Tyskland.. Så kontakter jeg deg om det dukker opp noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boerdi Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 har bestillt service i sverige allerede. så det er egentlig ikke så nøye. fikk tak i et firma i tyskland som ga meg ganske gode priser, men man vet jo aldrig hva man får. notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Oki...like greit det...Fortsatt 1 mnd ventetid i Arvika el?? Hehe...Bare norrbaggar der..!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boerdi Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 hadde time i dag hos östlund. men dem manglet 2 kamaksler så jeg har fått ny time den 23 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg