Gå til innhold

Konkuranse #21

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

kommet mange bra nå:) bra farge på din hansy(realistisk)

hva er planene for din supraguy??

var bra din også -zlurv-, men det er feil vinkel på bakfelgen.

 

fiksa min igjen jeg:D greier ikke å stoppe! fiksa "nye" felger+ at jeg fiksa sidepipe:D og litt småtteri

 

 

jah.. skal prøve og få d fikset...

- 86 Nissan Bluebird Turbo SR

x 90 Mazda 626

x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Caps: dritfet den!! smoothe felger! kommer til å blir bra den der;)

 

her er da min.. er ikke min beste, men har ikke tid til å gjøre mer. er bare flaks at jeg fikk tid til å lage no i det hele tatt. er ikke bare bakgrunnskifte som er gjort, har senket hele bilen fra rett under dørhåndtaket og opp. for å få en mer sportslig og cleanere bil... gjerne C&C

alfaaze6ma.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en update av choppen min, Men det er da ingen som bryr seg om kvalitet bare at den ser fet ut så duger det......

 

Update:

alfagt2yi.th.jpg

 

Si hva dere synes no da for f***, hehe:P

 

Sinnsykt den var rå. :) Så realistisk ut. Noe av det råeste dekk og felger jeg har sett. Flere planer med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caps: dritfet den!! smoothe felger! kommer til å blir bra den der;)

 

her er da min.. er ikke min beste, men har ikke tid til å gjøre mer. er bare flaks at jeg fikk tid til å lage no i det hele tatt. er ikke bare bakgrunnskifte som er gjort, har senket hele bilen fra rett under dørhåndtaket og opp. for å få en mer sportslig og cleanere bil... gjerne C&C

alfaaze6ma.jpg

 

Damn m, den der ble fet, ser du har lært et par triks i det siste:)

 

Cheers:)

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår