Gå til innhold

Konkuranse #21

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

  • Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes folk skal få bruke like deler jeg, om folk ikke endrer lyktene så er det mange andre som har helt like,

så de som endra burde heller få endre alle sammen og IKKE legge ut wip.. for da blir det bare tull med "faen han tok lykta mi.. søren da"

Modden blir ikke helt lik om man har samme lykt da vettu:)

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder på med min WIP:D har brukt mye tid på denne, er FERDIG:P horker heller ikke mer doh fiksa også grafitti bakgrunn for morro skyld:D

alfamkkabilforfaenendelegFERDIGja.jpg

Så sinsykt bra, mann! :D Tror ikke jeg gidder å bli med. Er så dårlig... sombrero

X - Chrysler Neon 2.0i LE

-x - Neon Lys

-x - Racing Trekk fra USA

-x - Racing Girkule & Pedaler

-x - Bolt Annlegg (Torture tested)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfa Romeo CONCEPT by Nedi 1 days work

 

Here is my first version of that sweet alfa , its a CONCept , i just pictured this car in my head and i quite like the way it came out , hope u a like it , loads of brush and here , in the interior and stuff took me a while thanks for everyone who helped meg and special thanks to MSpeed and Caps_On for donors cheers mate =) I added lighs from concept Lada and roof from a Skoda, the roof was a bitch to fit , i changed the hole exteriour and added new , startin with the wheels:D I then added the playstation and the nos bottle in the trunk, I also added the IN CAR ENTERTAINMENT system fra a ferrari. Hope u like it cus I do

 

PS " SORRY FOR THE WATERMARK BUT I AINT TAKIN ANY CHANCES""

 

tull.jpg

 

tooog du an ?

 

mvh |.Nedi.|

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår