Gå til innhold

***Gullet***

Ranger emnet


_DuDe|

Anbefalte innlegg

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

samma det vel,bare syntes det virket litt mistenkelig siden Gullet og Cult golfen kjørte ned på go cart banen der vinnere skulle stå en god stund før selve premieringa var. akk som om de viste at de hadde vunnet og gjorde seg klare.

 

men som sagt tidligere,gjort er gjort, dømt er dømt, premiert er premiert.

 

jeg overlever og hadde i utgangspunktet ikke sett for meg noe pokal på treffet uansett.

Nye muligheter kommer og det er Juryen som bestemmer.

 

 

jeg er ikke ute etter å krangle eller diskutere dette så det blir et surt miljø i klubben rundt dette, så for min del så dropper vi det.

 

Golfene deres er pene og cleane og som jeg sa til dere da vi tok bilder så trodde jeg ikke jeg kom til å få noe så jeg var forberedt!

Gratulere atter igjen,dere er verdige vinnere begge 2 :respect

 

cult golfen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samma det vel,bare syntes det virket litt mistenkelig siden Gullet og Cult golfen kjørte ned på go cart banen der vinnere skulle stå en god stund før selve premieringa var. akk som om de viste at de hadde vunnet og gjorde seg klare.

 

 

Det var planlagt mener du..

 

Er vel mer att rs fangere er stort sett det alle har og folk byner å gå lei de ellerdottno

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med dørene har så og si ALLE golf mk3'er, dørene siger med årelang bruk, er minst 0.5cm forskjell på listene på min bil.

Bare å justere dem opp da mann D:

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke slike konkurranser bare for moroskyld da? :D Ta det med et smil og vær glad sier jeg :) hehe

 

Ikkesant? :) Vinner du, så vinner du...:)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkesant? :) Vinner du, så vinner du...:)

 

Har hørt at det viktigst er å delta, men ikke å vinne eller noe slikt.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke snakke for andre, men JEG hadde ingen bil utstillt uansett så ikke derfor jeg klaget... :fingers:

 

Skrev noen ganger... :google

Vet at du ikke har det.

 

OG EN LITEN KOMMENTAR TIL DET OM JUKS.

Diskusjonen her burde vært tatt på VAG forumet egentlig for her er det mye rart inne...

 

 

samma det vel,bare syntes det virket litt mistenkelig siden Gullet og Cult golfen kjørte ned på go cart banen der vinnere skulle stå en god stund før selve premieringa var. akk som om de viste at de hadde vunnet og gjorde seg klare.

Ja, de visste det kom til å vinne. De kjørte inn på plassen der ca kl 15.00 (Gocart banen)

Etter beskjed fra meg som hadde ansvaret for utstillingen.

Pga at alle som vinner skal tas bilder av og filmes til klubbavis/film så må vi ha de samlet et sted. Jeg, Petter Håvelsen og John Kopperud fant ut at vi skulle ha de der. Og ettersom Hadeland og Mjøsa lokallag hadde ansvaret for utstillingen måtte vi ha noen til å dirigere slik at bilen ble stående der de skulle.

For at flest mulig folk skulle få mulighet til å se utstillingen så ba jeg om at 2 av de herifra som vant skulle parkere bilen sin i nærheten der(blir alltids mye kaos når treffene går mot slutten med at folk skal reise osv) og at de skulle bli ropt opp tidlig.

Sier seg selv at noen visste resultatene før kl 15.. Listene ble ferdig ca 14.30.

F.eks på Valdres sitt treff ble alle vinnerene bedt om å kjøre fram bilen litt før.

Tror ikke det var noe mer juks av det selv om det var flere lokale som vant og var i juryen.

 

Men teamet er vel bilen til Bakken, ikke helga som var.

Alle er vel venner nå.. ;)

Nye sjanser og nye muligheter neste gang. ;)

Er en tråd på VAG forumet om noen har noe å tilføye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare for å tilføye det med "juks". Mjøsa og Hadeland hadde ansvaret for utstillinga.

Jeg var dommer i VW-klassen, sammen med TRE fra Mjøsa. Så vil ikke si det var noe juks og favorisering av at begge de 2 golfene som fikk premie er fra Hadeland.

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

asshole

Hvis dere bare skal sitte her å prate DRITT så kan dere f*** meg finne dere en annen tråd å lage kvalme på.... å ikke ødlegge tråden min!!!!!!!!

 

Jeg kan da ikke noe for at jurien syntes "gullet" og "cult" var finest.....

Mye som tyder på at folk liker ny tenking og som sakt før her i tråden så begynner rs-fanger å sånn å bli oppbrukt fordi ALLE skal ha det....

 

Jeg syntes selv den lilla golfen er kjempe kul men ikke helt min stil på noe der...

 

Men når folk skal oppføre seg sånn pga missundelse så går det for langt...!!!

 

Jeg kom selv på treffet for å ha den fint og se på mye gromme biler.. hadde alderi trodd at jeg hadde noen sjans på hovedtreffet, så jeg blei overasket når jeg fikk høre at jeg fikk premie...

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår