D-1 Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 hvordan lufter man bremsene?har aldri gjort dette før! Men må nokk gjøre det nå!skulle skifte bremse klosser i caliperne i går,og da jeg skulle presse tilbake stempelet i calipern så kom stempelet ut i stede og mye av bramsevesken rant ut!så da blir det ny bremseveske og luftin.hviss jeg finner ut hvordan jeg gjør det da!! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 1. Fyll væskebeholderen helt opp. 2. Trykk inn bremsepedalen. 3. Slipp opp lufteskruen på caliper. 4. Skru igjen lufteskruen når det ikke kommer noe ut av den. 5. Slipp bremsepedalen igjen. Gjennta til det kommer klar bremsevæske ut av lufteskruen, ikke luft og gammel rusten væske. Pass på at beholderen ikke går tom for væske, da vil det gå luft i systemet. Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Er "egentlig" til VW da, men prinsipet er den samme http://crittersworld.tripod.com/bleedbrake.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Februar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 det hørtes jo ikke så vannskelig ut da!skall gjøre det iløpe av helga!men en ting til.jeg må sikkert gjøre det på¨bakhjula og ikke sant?går jo på samma kursen det og,ikke sant?? Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Ja du bør ta alle fire når du først er i gang. Venstre bak - høyre framme - høyre bak - venstre framme er rekkefølgen de skal taes på opel iallefall, vet ikke om det egentlig har noe å si... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Februar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 tar det i den rekkefølgen jeg!men er det noe forskjell når det er tromler bak?for det har jeg! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Jeg har gått ut ifra tromler bak... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Februar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 det er bra!nå tar jeg helg og drar hjem til bremse lufting.tusen takk for all hjelpen.var veldig gode tips. snakkes senere!vennlig hilsen lille meg! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg