Gå til innhold

Nye Mods og Bilder...!

R_Style

Anbefalte innlegg

har drevet å pusla litt med bilen de siste dagen, og her i starten av uka begynte j å lage meg mine egen lyktelister... fy og fy for en jobb, men er artig å prøve på noe nytt...! :)

ble til slutt ferdig med den ene lyktelista rett før helga, så da gjenstår det kun en igjen... hehe...

bilen har nå også fått en fullstendig lakkrens med polering og ekstra glans polering oppå der igjen, resultatet ble j kjempefornøyd med faktisk! :titties:

og i går flytta j parklysene fra der de sitter orginalt, og plasserte de nærmest grillen, der SLX med flere modeller har fjernlys...! (bilde ble litt dårlig fordi j tok bilde med mobilen min...)

siden j er glad i å ta bilder av bilen min og det j gjør med den, så får j slenge opp noen bilder av den...! :D

Her er den ene lyktelista montert på høyre frontlykt.

DCP03190.jpg

DCP03192.jpg

DCP03193.jpg

DCP03194.jpg

DCP03158.jpg

DCP03195.jpg

Her er parklysene flyttet.

foran.bmp

gi gjerne noen tilbakemeldinger...!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen bil.. ho sååå lit sur ut ho som sitter inni bilen på det ene bilde :rolleyes:

hehe, ho var litt sur på det bildet ja, det stemmer...! ho skjønner ikke hvorfor j skal bruke så mye tid på bilen, ho trur visst nok at bilen vasker seg selv og at felgene kommer på bilen når våren er her og lignenede...! :rolleyes:

men men, sånn er det nå bare! doh

awt og P10:

å flytte parklysene var en ganske så enkel jobb, bare pass på å ikke bruk makt når dere skal borre opp reflektoren, for da sprekker den...! har ikke opplevd det selv, men kjenner noen som har gått på denne smellen...

lyktelistene lagde j av netting som j har brukt i grillen og i lagunaleppa... forma den til lykta, og støpt en form i glassfiber sparkel oppå nettingen... deretter var det lag på lag på lag med sparkel, samt MASSE pussing...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang sier du bare at du skal ta bilde av ho...og så lurer du ho til å legge seg naken på bilen..fordi den er bra bakgrunn..og så poster du bildene her etterpå :D

Spøk til side. Ble pent! Jeg DIGGER spesielt parklysplasseringa..det var overraskende kult..

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang sier du bare at du skal ta bilde av ho...og så lurer du ho til å legge seg baken på bilen..fordi den er bra bakgrunn..og så poster du bildene her etterpå :D

Spøk til side. Ble pent! Jeg DIGGER spesielt parklysplasseringa..det var overraskende kult..

hehe! det skal j si neste gang, så får vi se hvilken reaksjon j får da, så sant j ikke får meg en på tryne...! :D hehe...

takk for det! syntes også parklysene ble bra, litt utenom det vanlige liksom...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider