Gå til innhold

Poloen min sålangt

Ranger emnet


alex3d

Anbefalte innlegg

Hei alle der ute, Har kjøpt polo for en stund siden, men har ikke all verden av tid til å mekke på den. Har fått gjort et par småting på den. legger ut noen bilder her.

 

 

WTF hull i døra :D

 

DSC00005.JPG

 

Litt mindre hull i døra. bare litt sparkling igjen nå.

 

DSC00013.JPG

 

Jobber som grafiker så da måtte jeg jo tegne nye skiver til den. Tegnet i adobe illustrator. Skrevet ut med en ganske bra hp skriver på foto gloss papir.

 

DSC00016.JPG

 

Player???

 

DSC00017.JPG

 

Inga noak Bøsse blikk som en vakker dag skal på! (den dagen jeg våkner å den passer) :)

 

DSC00012.JPG

 

Oxo justerbart senkesett. Er vell fortsatt 80mm man kan senke på det, men må få på nyfelgene (Oz chrono evo 15" 25mm spacer) å valse litt før den rette høyden blir endelig. (total 110mm senk mulig)

 

DSC00008.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan har du skåret ut hullene i instrumentskivene? vanskelig å få de bra har jeg oppdaget :)

 

Hei, var ganske idiot når jeg tegnet skivene for jeg tegnet ikke med hullene der hvor skjermene skulle ligge, å jeg hadde bare ett foto ark, så det jeg gjorde var å tilpasset de først rundt ytterkanten på skiven, teipet de midlertidig til skiven så tegnet jeg igjennom hullet fra baksiden. Ble ikke helt bra men bra nok. :D

Optimale løsningen er å tegne på en strek på utskriften som kan kutter rundt.

 

Skjermene er også byttet film på innsiden, fra grønn til blå men av en eller annen grunn så ser de ganske grønne ut enda på bildet. Ny film ble laget av plast perm kjøpt hos bokhandleren. Laget også lilla film som står i stil med skivene. De ble fete men har ikke bilde av de. Legger ut senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjermene er også byttet film på innsiden, fra grønn til blå men av en eller annen grunn så ser de ganske grønne ut enda på bildet. Ny film ble laget av plast perm kjøpt hos bokhandleren. Laget også lilla film som står i stil med skivene. De ble fete men har ikke bilde av de. Legger ut senere.

 

Heidu...

 

Hvordan demonterte du speedo-huset, slik at du kom inn til displayene?! Jeg brøøt å jeg brøt, men fikk ikke til å demontere mitt.. Ga opp i frykt for å ødelegge noe..

 

-Thomas-

-->88mod Hilux,68mod Boble roadster

(x)94mod Bmw 318is,91mod Golf2 TD,96mod Polo 6N 1,6l,81mod Hilux type stOr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidu...

 

Hvordan demonterte du speedo-huset, slik at du kom inn til displayene?! Jeg brøøt å jeg brøt, men fikk ikke til å demontere mitt.. Ga opp i frykt for å ødelegge noe..

 

-Thomas-

 

Du må skru ut selve instrumentene, de er festet med 4 små torx på printkortet, når du har gjort dette er alt løst å faller nermest fra hverandre.

 

Ett bilde til med bakrangeren på, denne bakfangeren kjøpte jeg fra skroten, må si jeg fikk et lite sjokk da jeg så den kom med hull til tilhenger feste. "tatt bort nå"

 

bakfanger.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår