Gå til innhold

LGNM - Little green noise machine (Seat Arosa)

Ranger emnet


Arosa 1.0L

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fytte helvete er alt jeg har å si.....hvis du bruker så mye penger på den møkka bilen der, på å style den da blir jeg skremt azz :scared

bruk nå for guds skyld penger på en annen motor og understell......er ikke noe morro med styla bil og null effekt vøtt:P

1973 Ford Pinto (med 302HO v8) sombrero

1968 Volvo 144 (75HK) :pimp

 

V8 er tingen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytte helvete er alt jeg har å si.....hvis du bruker så mye penger på den møkka bilen der, på å style den da blir jeg skremt azz :scared

bruk nå for guds skyld penger på en annen motor og understell......er ikke noe morro med styla bil og null effekt vøtt:P

 

sorry for litt ot, men du mener vel ikke at ford pinto er en fin bil notin

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

 

Men til dere "trimme-gutta", hva med å lese posten min? Der har jeg skrevet at jeg ikke vil ha penger nok til trimming, så det er utelukket. Synes fortsatt det er bedre å gjøre bilen penere (selv uten trimming), enn å ikke gjøre noenting...

 

Så nok en gang, trimming (av en 1L med 50hk) er uaktuellt (med mindre noen vil gi meg ny motor gratis inkl. montering).

 

Epidemic: møkka bil? Pefekt teknisk stand, ikke noe problemer med den, gått 60 000, '98 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erru klar over hvor fin motor du får for 25 000, du kan sikkert få en turbo konvertert 2 liter med manuell kasse, og monteringa gjør du jo selv!!! Det greier du fint ved å lese litt og spørre litt......og dt jeg mener med "møkka bil" det er ikke hvordan den ser ut:P eller om bremselysa funker:P men at det er LITEN motor med forhjulstrekk......gøy faktor = null

 

sier ikke detta for å være slem, men synes du bør tenke deg om, ihvertfall hvis du skal bruke rundt 5000-10000 lapper på annlegg i tilegg, får masse fine trimme deler + understells deler til bilen din for dt......synes du begynner i feil ende her!!!

1973 Ford Pinto (med 302HO v8) sombrero

1968 Volvo 144 (75HK) :pimp

 

V8 er tingen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erru klar over hvor fin motor du får for 25 000, du kan sikkert få en turbo konvertert 2 liter med manuell kasse, og monteringa gjør du jo selv!!! Det greier du fint ved å lese litt og spørre litt......og dt jeg mener med "møkka bil" det er ikke hvordan den ser ut:P eller om bremselysa funker:P men at det er LITEN motor med forhjulstrekk......gøy faktor = null

 

sier ikke detta for å være slem, men synes du bør tenke deg om, ihvertfall hvis du skal bruke rundt 5000-10000 lapper på annlegg i tilegg, får masse fine trimme deler + understells deler til bilen din for dt......synes du begynner i feil ende her!!!

 

synes gnagere er morsomme jeg babyhmm? :afro

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er mye kulere at noen tar å bruker pengene på en Arosa og gjør den unik. Få som gjør det og lett og skille seg ut fremfor f.eks å bruke 20000 på å bygge motor i en 240 som ca en million har gjort før..

 

 

Nei, stå på å gjør ting som du selv vil, jeg blir i alle fall å følge med på dette prosjektet :)

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Erru klar over hvor fin motor du får for 25 000, du kan sikkert få en turbo konvertert 2 liter med manuell kasse, og monteringa gjør du jo selv!!! Det greier du fint ved å lese litt og spørre litt......og dt jeg mener med "møkka bil" det er ikke hvordan den ser ut:P eller om bremselysa funker:P men at det er LITEN motor med forhjulstrekk......gøy faktor = null

 

sier ikke detta for å være slem, men synes du bør tenke deg om, ihvertfall hvis du skal bruke rundt 5000-10000 lapper på annlegg i tilegg, får masse fine trimme deler + understells deler til bilen din for dt......synes du begynner i feil ende her!!!

 

Ikke alle som har samme mening som deg vet du. Skal være enig at det er kult med sprek bil, men er og kult og møte på treff med kul bil og masse stereo :)

 

Syns du skal gå for full styling jeg, og enten breeeeie 15" med kant, eller "vanlige" 16".

Jeg liker også lexuslykter (iallefall på noen biler/farger), og tror din hadde kledd det meget godt!

 

Håper på flere bilder, kjapt!

R-line 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Deilig å se en annen med Arosa her i landet!!:)

Min er nesten lik. Bare litt mer lakk på fangerene.

Jeg har kjøpt dekk og felg 15" 195-45. Dette var akkurat innenfor lovlig grense. Ellers har jeg tatt av merkene bak, og emblemløs grill. Bare dette lille hjalp veldig!:)

 

Av stereo har jeg bare satt inn en aktiv sub bak. Blaupunkt dobbel 8". Meget bra lyd i denne. Skal du bygge selv, så ender du vel opp med en 15" som bruker hele bagasjerommet som kasse:P

 

Skal prøve å få opp noen bilder av min lille grønne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er mye kulere at noen tar å bruker pengene på en Arosa og gjør den unik. Få som gjør det og lett og skille seg ut fremfor f.eks å bruke 20000 på å bygge motor i en 240 som ca en million har gjort før..

 

 

Nei, stå på å gjør ting som du selv vil, jeg blir i alle fall å følge med på dette prosjektet :)

 

ja, det er fett med unike biler, som Arosa og Almera... bra noen gjør noe ut av det!

 

hva har skjedd siden sist da? kjempe bra kommentar tikr, fyr opp bilde!

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

show_image_stream.php?bid=22464724&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=22464723&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=22464722&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=22464721&dx=580&dy=435

 

Som dere ser, så trenger jeg senking! =)

Jeg ser også etter baklykter, men pga fargen på bilen så foretrekker jeg black chrome. Vanlige lexus lykter blir for lyse.

Har satt inn en liten monitor, og har bygget PC til denne:) Så nå har jeg GPS, musikk og musikkvideoer++ :)

 

Jeg kan sveise, men vet ikke om jeg tør å sveise på panserforlenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere ser, så trenger jeg senking! =)

Jeg kan sveise, men vet ikke om jeg tør å sveise på panserforlenger..

 

Har du delt albumet ditt? Jeg får iallefall ikke opp noen bilder.. Men en badlookArosa kunne vært kult, så fiks deg et ekstrapanser som du tester på? (Du kan jo kanskje fikse deg en egen Arosatråd med bilder i første post?)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår