Axe-Stro Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Det som er litt gøy er at dere blir irritert/pissed av sånne komentarer. lol ;) Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulars Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 For de av dere som ikke har skjønt det. Dette er et forum hvor hver enkelt av dere kan si meningen deres. Min mening er at Club Honda ikke er noe videre. Begrunnelsen er: Jeg betalte medl.avgift. Fikk ingen verdens ting. Sendte mail til Tore, fikk svar om at det var på vei i posten. Ingen ting kom. Sendte mail på nytt. Samme svar. Dette gjentok seg fem ganger. Dukka aldri opp noe. Fikk ikke logga meg inn på Club Honda sida engang. Og dere som går til angrep på personer fordi de sier meninga si...Dere kaller MEG fjortis? Bamsemums, ikke vals meg ned da. Jeg blir så redd :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Vel, nå er det nytt styre og nye muligheter, kanskje du bør sjekke ut forumet åssen ting står til i klubben nå før du kommer med uttalelser som det. Hey, kanskje du til og med liker det? Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 For de av dere som ikke har skjønt det. Dette er et forum hvor hver enkelt av dere kan si meningen deres.Min mening er at Club Honda ikke er noe videre. Begrunnelsen er: Jeg betalte medl.avgift. Fikk ingen verdens ting. Sendte mail til Tore, fikk svar om at det var på vei i posten. Ingen ting kom. Sendte mail på nytt. Samme svar. Dette gjentok seg fem ganger. Dukka aldri opp noe. Fikk ikke logga meg inn på Club Honda sida engang. Og dere som går til angrep på personer fordi de sier meninga si...Dere kaller MEG fjortis? Bamsemums, ikke vals meg ned da. Jeg blir så redd :eek: Du er nok ikke den eneste som betalte penger rett i lomma til Tore... Er ikke dermed sagt at det er en drittklubb... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulars Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Vil ikke si Tore er en drittmann heller, derfor tar jeg klubben, ikke medlemmene eller merket "Honda", i den betraktningen. Der skjønner tegninga om dere vil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SlowRider Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Vil ikke si Tore er en drittmann heller, derfor tar jeg klubben, ikke medlemmene eller merket "Honda", i den betraktningen.Der skjønner tegninga om dere vil! aha, så du beskylder klubben for noe en enkeltperson (som for øvrig har stjelt klubbkassa, er ekskludert fra klubben, bannlyst fra forumet, osv) og sier Tore ikke er en drittmann? det virker jo logisk for meg... det er meget beklagelig hva som har skjedd i CH, men vi er på vei opp igjen, bare holdt igjen av etpar gamle kjendiser som sitter og gjør alt de kan for å holde igjen. men jeg har ethåp om at ting skal rette seg! jeg ønsker deg velkommen i klubben hvis du vil være hos oss:) Siter - 2002 Civic Type-R - 1993 Civic VTi - 1993 Civic DX - 1991 Civic GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulars Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Ok...da er det Tore som er rota til alt vondt, eller var... Men da trekker jeg det jeg sa om klubben! Så får dere ha lykke til med oppbyggingen av klubben. Kanskje jeg blir medlem igjen en dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Jeg har også noe å legge til her; betalte medl.avgift 16 des i fjor, fortsatt ikke hørt noe. Var ikke dette etter byttet av styret/ledelsen? Om ingen ansvarlige i klubben hører fra seg snart sender jeg det usle beløpet, kr 200, til innkrevning via inkasso firmaet vi bruker, noe som blir betraktelig dyrere for den personen jeg innbetalte beløpet til/kontoen var reg. på... Hva kan man ellers gjøre når ingen svarer på henvendelse etter henvendelse? Skjønner faktisk frustrasjonen til Gulars her etterhvert.. Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 det er vel "martin" på forumet her (Har en sølv NSX)som tar seg av det.. ta kontakt med ham.. vært mye tull rundt dette i fjor, siden tore ikke sendte alt han hadde til martin... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Tror jeg har kontaktet 3-4 forskjellige personer (innkl. denne Martin (?) ) angående dette jeg... Men har iallfall navn og kontonr beløpet ble overført til, så er jo ikke noe problem å kreve det tilbake derfra igjen om ingen bekreftelse eller medlemskap dukker opp :) Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg