-cardudde- Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Har modda en Gti, legger ut 4 versjoner!:) Orginal: Moddene: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 speedometer-fremviseren er fortsatt feil vei;) Fart-funksjonen funker ikke så bra her.. ser mer ut som at bilen vibrerer.. ikke mye gjort, men cleant og pent:P X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Nice! og du X-ecutioner, legger du bildene inn på pcen og forstørrer dem og leter etter feil eller???? Du pirker jo borti alt! *irriterende* Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Nice! og du X-ecutioner, legger du bildene inn på pcen og forstørrer dem og leter etter feil eller???? Du pirker jo borti alt! *irriterende* OMG! Det kalles "øye for detaljer"! Man skal gjøre det! Det er det som er kritikk, småen! :) Tror nok det bare er du som gidder å irritere deg over det :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 ............ Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Nice! og du X-ecutioner, legger du bildene inn på pcen og forstørrer dem og leter etter feil eller???? Du pirker jo borti alt! *irriterende* Ehm..okai.. jeg vil vel heller si at om du ikke ser de tingene som jeg vanligvis påpeker så ser du dårlig.. menmen.. er det noe galt i å være pirkete da? man blir bedre med litt motgang vettu;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Ehm..okai.. jeg vil vel heller si at om du ikke ser de tingene som jeg vanligvis påpeker så ser du dårlig.. menmen.. er det noe galt i å være pirkete da? man blir bedre med litt motgang vettu;) X Ja enig. De fleste her legger jo ut moddene sine for å få kritikk og forbedre seg. Pen mod, men når du skal skifte felger er det smart å klippe ut bare felgen. Så fake ut på denne og hakkete klippa ut. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 ser bra ut. men nattversjoner bruker ikke å være en vinner! synes det ser litt falskt ut. men ellers bra! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Aite, takk for kommentarer, hehe:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg