MazdaLaVista Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Heisann har tenkt å lakke og style bilen min. Har bilde av en bil med samme styling. Så jeg lurte på om noen her inne kunn ehjelpe meg med å "lakke" den, så jeg ser om den blir bra i den fargen. Hadde værdt kjempegreier. Her er bilder av bilen. På det bildet der en ser den bakifra kan platen mellom lyktene også lakkes i samme farge som resten av bilen. Og her er fargen : Vet ikke hva den heter. men er på det nye mazda modellene. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Fargen heter "Pacific Blue". :) Jeg kan sikkert prøve, men kan ikke låve noe... :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Kjempegreier, Gi en lyd uansett da, så jeg ikke går å venter og venter og venter og venter og venter... Gleder meg! Ja kan nok stemme det at den heter pacific blue, så på http://www.mazda.no og mazda 6 kommer i 2 blå farger, pacific blue og en til, men de fargene som komme opp i "fargevelgeren" deres er jo en helt annen. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Her er mitt forsøk, tok det kjapt. Oxo tok jeg meg dem frihet og sote vinduer ekstra.. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Kjempegreier!! Tusen takk!! Ikke mulighet for å ta de andre bildene også? Spes det bak ifra. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 La det første bildet like godt inn som avataren min eg, håper det går greit. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 La det første bildet like godt inn som avataren min eg, håper det går greit. Det går greit, bare tar det som et komplemang jeg.. Her er hvertfall bak bildet.. Med litt x-tra soting her og der.. notin Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Bilen så litt høy ut da, håper du senker dn snart, rå bil forresten sombrero Edit: vakke din bil nei doh Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Hehe, nei er ikke min bil nei, men den blir nok seende slik ut om 2-3mnd tid. Det siste bildet der, kan du "lakke" platen mellom lyktene bak? og ha lyktene i originalfarge. veldig usikke på hvordan jeg skal gjøre det der skjønner du, lakke platen, la den være som den er, sote eller ikke sote lyktene osv. tusen takk for hjelpen forresten. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Hehe, nei er ikke min bil nei, men den blir nok seende slik ut om 2-3mnd tid. Det siste bildet der, kan du "lakke" platen mellom lyktene bak? og ha lyktene i originalfarge. veldig usikke på hvordan jeg skal gjøre det der skjønner du, lakke platen, la den være som den er, sote eller ikke sote lyktene osv. tusen takk for hjelpen forresten. Skal se til uka. Bare hyggelig, lærer mer for hver gang jeg setter meg ned og modder forskjellige biler. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Heisann, lurte bare på om du/ noen har hatt tid til dette eg no.. Styling er bestillt, så kommer vel om ikke så lenge. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Bump!!! Noen som kan "lakke" bildet med den hvite bakfangeren i den blå fargen en ser på avataren min (større bilder finner en lenger oppe på denne siden) Kan gjerne lakke "platen" mellom baklytene og visst det lar seg gjøre. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Det går greit, bare tar det som et komplemang jeg.. Her er hvertfall bak bildet.. Med litt x-tra soting her og der.. notin Har ikke han gjort det? sombrero Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Nja sånn halveis, men han har jo sotet og litt diverse også, vil se hvordan den ser ut i "original stand" bare "lakket" bil og platen mellom lyktene bak. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Bump!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg