Gå til innhold

Trenger ledningsnett!!! 1987 Dodge RAM!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Neis..hadde ledningsbrann i den, så blei d brukt nokken skitne høyttalerkabla til å skøyte det med...Resultatet blei OVERLADDING til de grader, og knallgass lukt ja...:P

Men he bestilt nytt no, får d på onsdag...:D

Klar for russetid no :P eheh

1984 VW Golf 1 8VT prosjekt

1987 VW Golf 2 Syncro

1987 DODGE RAM 350LE

x 1996 Audi A4 20V

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Berre til opplysning: Biler med fulle folk blir avviste i porten på Vårmønstringa 1.Mai.

Dette er fordi det er masse unger på området og vi har dårlige erfaringer med fulle folk inne på området tidligere år.

Var igrunnen en "glipp" dere kom inn i fjor, og så mykje biler det ikkje var enkelt å be noen kjøre ut igjen.

 

Misforstå meg rett. Dere var greie og eksemplariske (tilstanden tatt i betraktning :) )

 

Så alle edrue er hjertelig velkomne. Dei som ikkje er det kan spare seg fergebiletten.

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Berre til opplysning: Biler med fulle folk blir avviste i porten på Vårmønstringa 1.Mai.

Dette er fordi det er masse unger på området og vi har dårlige erfaringer med fulle folk inne på området tidligere år.

Var igrunnen en "glipp" dere kom inn i fjor, og så mykje biler det ikkje var enkelt å be noen kjøre ut igjen.

 

Misforstå meg rett. Dere var greie og eksemplariske (tilstanden tatt i betraktning :) )

 

Så alle edrue er hjertelig velkomne. Dei som ikkje er det kan spare seg fergebiletten.

 

O K ! !

Men hva med å holde seg til topic da ;)

Er ikke planen å stikke ut dit i år heller så...

1984 VW Golf 1 8VT prosjekt

1987 VW Golf 2 Syncro

1987 DODGE RAM 350LE

x 1996 Audi A4 20V

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topic ja. :)

 

Sjekka du om han eg tipsa dere om på Hareid ville selge ledningsnettet der?

 

En kamerat av meg har et ledningsnett fra en Ram Van -82 med 6er liggende.

Det kan kansje brukes?

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo vel ikke de som har russebilen i år som hadde den ifjor da :)

 

Heller passe på hareidsdølingene. For to år siden mintes jeg at der var en gjeng som bærte rundt på et bjørketred inne på området. doh

 

Den gule Dodge Vanen dette. Russevanen var en Chevy.

 

Var på sjøen i 02 og 03 eg.

Men du har helt rett. Desverre enkelte som skulle hatt barnevakt.

 

Desse karene fra Sula var stort sett greie dei. Fikk kun klager på en som ikkje gadd gå inn når han skulle pisse. :pisser:

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår