Gasell Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 C4 kasse ønskes kjøpt. Kan godt være defekt, da den skal inn å preppes. HASTER!! Siter Calibra Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 har en kompis som har ei kasse til overs. du kan ringe han på 95219975 Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gasell Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Det er notert! Siter Calibra Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 skulle ikke du ha kasse? kompisen min lurer på hvor det blir av deg etter å ha brukt en del tid på å lete frem kassa. Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gasell Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Han som trengte kassa har vel snakka med kompisen din tror jeg.. Han fant vel ut at den kassa ikke var av rette typen, finnes jo flere forskjellige c4 kasser. Siter Calibra Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 i følge det komisen min sier hadde de en avtale om at han skulle ringe opp igjen et par dager etter da min kompis skulle ha klarert hva slags kasse han hadde. hvordan din kompis da kunne vite at det var feil c4 det var snakk om er jeg da litt usikker på. han burde i så fall sagt noe til min kompis slik at han ikke hadde behøvd å bruke en masse tid på å finne frem kassa. Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg