Polo Classic Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Porsche felger er aldri feil Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 sant nok frode, men det er derimot den fronten der :( telefon felgene er rå de... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Så bedre ut nå enn tidligere! notin Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Herlig bil , men han har kanskje tatt litt hardt i da han skulle gå for badlook ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 jøss..har den ikke cup-felger??! ;) bilen er rå den! vet ikke helt om jeg likte den bedre før men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Må si meg enig med Gou her...den badlooken var ikke spes pen, tenker Opel Corsa når jeg ser fronten liksom........ Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 :) kutte ned badlooken litt så holder jeg kjeft :D Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Fæl front, Digg bil!:D Må nesten respektere IC'en man skimter i fronten da! thumpsup Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg