Vegel Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Bedre enn shampo vertfall, men hadde det ikke vert en ide og senke bilen litt mer? Og kansje gitt bort den spoileren til ett veldedig formål... Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Bedre enn shampo vertfall, men hadde det ikke vert en ide og senke bilen litt mer? Og kansje gitt bort den spoileren til ett veldedig formål... Kan du med handa på hjertet si at ikke den spoileren utfyller det bodykitet 100%? Vakkert! :thumb Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Kort sagt. Mange syntes ikke spoileren er fin, andre synes den passer. Personlig synes jeg den kler bodykittet ganske så bra. Men skal jeg gjøre dere som ikke liker den litt glad, så skal jeg bytte bakluka til en cleanet en. Og se hvordan den blir uten spoileren. Så får jeg da vurdere om den kommer på igjen. Ang. Senking. Bilen vil antageligvis ikke bli senket mer i førsteomgang. Grunnet at den kommer akkurat over div. humpler å slikt på veier jeg kjører daglig. Men planer om å ha bilen en gooood stund til, så kan jo skje noe med tiden uten at jeg sier noe sikkert i den saken. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mornja Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Så grom bil.. Spoilern ser bra ut den da.. Siter mornja '93 Opel Vectra 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Ja du har jo ett poeng nicoloco, men er ikke serlig fan av svære spoilere på gatebiler. Men hva med luftfjæring TropicX? Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Ja du har jo ett poeng nicoloco, men er ikke serlig fan av svære spoilere på gatebiler. Men hva med luftfjæring TropicX? hehe, har du noen penger til en fattig læregutt da? ;) Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hehe! Nei, men nå har vi jo lært av feilene til nokas gutta så nå er det jo bare og utføre det på nytt bare uten og bli tatt... Hehe:D Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Ikke mye som skjer. har fått på vinterfelgene! Så bilen ble kjemperå me de på.. ;( Og mange som har snakket om facelift... det blir sendt Facelift lykter til meg i dag! Så de kommer nok til uka! Bilder kommer da lyktene har kommet. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Dette er en kompis sin bil, den ble bygget for noen år siden men ser fortsatt flott ut. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Den så nice ut!! Var faktisk inne på den frontfangeren da jeg skulle bygge om min. Men fikk en sponsoravtale, så ble CSR kit istedenfor. Men er ikke så altfor mye som er likt av styling da. Kun Rieger vingen og Øyelokka! Men det var en pen bil! ;) Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Det er en rød styla Audi A4.. det er alt jeg ser! ;) neida, den ser vel OK ut den. Det er ikke helt min stil, men har alltid beundra bileieren for at han satser.. Husk: Han dekalstyla lenge før alle andre, det krever litt mot... Akkurat denne tribalen er faktisk henta fra Need for speed underground (1) :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Lest igjennom hele tråden nå. gjennomført Audi. Gratulerer med fet bil, hehe. Noe som skjer her nå a?:) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Fin Audi du har der:) Er selv akurat blitt eier av en A4 TQ som jeg skal bygge en del på. Likte utseende på bilen din;) Noen planer videre med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Nå er det ikke store planene på den, har demontert frontfanger og gamle lyktene, skal montere facelift lamper som jeg har liggende, så kommer med bilde når det er gjort. skal også fikse litt på skjørtene, bare litt lakkering. og muligens litt på bakfangeren. Har kjørt meg leilighet, så pengene må nok prioriteres der en stund fremover. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Men nå er facelift lamper montert, har også fått hivd i noen XenonMatch pærer, så er kjempefornøyd med det "nye" utseende på bilen og at de nye lyktene og pærene lyser kjempebra. Bilder kommer så fort jeg får vasket bilen (Mandag el. Tirsdag) Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg