Gå til innhold

S:E-30 90mod 2dørs med deff motor+parts

Ranger emnet


Fridjow

Anbefalte innlegg

Vel, toppen var gåen, men etter ny montert og overhalt topp er det nesten ikke kompresjon i 3 sylindre. Skal sjekke toppen men tipper det er noe mer seriøst galt. Bilen vurderes solgt med tungt hjerte :( Det er en 90 mod 2 dørs som har gått 141 000km. Eu ok høst 2004. Den er helt original og urørt bortsett ifra åpent filter. Motor deler kan selges separat.

 

Har også helt nytt HR cup kit. Senker 60-40 og er visst noe av det bedre til

e-30(Dempere og fjører)

Helt nye og ubrukte slissa borra skiver foran og bak.

Muligens en sparco stol.

 

Sjekker ut interessen......er det toppen det er noe galt med beholder jeg den....men det ser stygt ut :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, toppen var gåen, men etter ny montert og overhalt topp er det nesten ikke kompresjon i 3 sylindre. Skal sjekke toppen men tipper det er noe mer seriøst galt. Bilen vurderes solgt med tungt hjerte :( Det er en 90 mod 2 dørs som har gått 141 000km. Eu ok høst 2004. Den er helt original og urørt bortsett ifra åpent filter. Motor deler kan selges separat.

 

Har også helt nytt HR cup kit. Senker 60-40 og er visst noe av det bedre til

e-30(Dempere og fjører)

Helt nye og ubrukte slissa borra skiver foran og bak.

Muligens en sparco stol.

 

Sjekker ut interessen......er det toppen det er noe galt med beholder jeg den....men det ser stygt ut :(

 

Dette er jo en gylden mulighet til å klemme i noe råere motor.. Og om ikke, så er ikke en M20B25 så innmari dyr heller..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en gylden mulighet til å klemme i noe råere motor.. Og om ikke, så er ikke en M20B25 så innmari dyr heller..

 

Vel, blir vel aldri råere motor da den er importert 06.96 :rolleyes:

Klart kan jo bytte motor, men da blir det en stund til......har allerede brukt penger jeg ikke har til å fikse toppen :( Uff, så er det bare en mnd til våler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da er resultatet ifra sylinder lekkasje testen klar :(

Går det ann å ha mer uflaks?

 

Vel vel, skal få ordnet bilder men den står i porsgrunn nå. Skal hente den i morgen. Forøvrig så står de originale bbs 15" felgene på. Den har også is leppe og noen diskre skjørt av noe slag og en liten vinge. Den er silber metallic. Helt,men kjedelig interiør.Tak luke, el vinduer, servo,fjernstyrt sentral lås med alarm.

 

Vet egentlig ikke hva jeg kan sette som pris, saken er at,blir slutt summen for liten er det bedre å la den stå til jeg har råd til å finne meg ny motor. Men er prisen rett går den på timen.

Selger ikke delene før bilen er solgt, men ja det kan selges for seg. (f.eks cup kittet) Delene har jeg seff pris på :) , de selges for en grei pris da de fortsatt ligger i emb. Skivene har ikke kommet i posten ennå :rolleyes:

Har også polyeretan foringer foran. (sånne med justerings muligheter for senket bil)

 

HR Cup kittet: 5000,-(dette er ca.netto pris)

Slissa borra skiver foran/bak: 2500,-

P. Foringer foran: 400,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla christian

 

Går det ann å ha mer uflaks enn du har hatt innen bilkjøp? :P

Er litt intressert i bilen din jeg, hvor mye vil du ha for den?

Er du intressert i annen bil i innbytte?

Svaner du uno`en? :titties:

 

Jeg veit!! Rusten uno, hjerne skada omega, og nå da......

 

Hehe, kjøpe nok en bil av meg? :)

Jo, bil i innbytte er aktuelt, men vurderer kun rwd med tilsvarende effekt eller mer. Alder og km er mindre viktig om det er rette bilen. Skal få satt en pris pronte...

 

edit: å jo, savner unoen slik den var når den var i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår