Archeron Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Fikk problem med bilen i dag :( Når jeg kjører 80km/t + Så rister rattet frem og tilbake. Og når jeg bremser så blir det enda verre. Noen som vet hva det kan være? Tror jeg har et hjul-lager som må skiftes snart, da jeg bare skiftet 1 for alt for mange km siden. Kan dette være årsaken? (Er enn 316i 93') Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 fikk du problemet plutselig? høres ut som kast/ubalanserte hjul og kanskje kast i bremseskivene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Archeron Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Kom ikke helt plutselig, har kjørt bilen lite i di siste dagene,så jeg er ikke sikker på når det startet. Har glemt å sjekke lufttrykk i dekkene, men skal få gjordt det snart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Rister det i rattet under kjøring kan det være; - forkjellig trykk i dekka - foringer - kast i felg - ubalansert felg Under oppbremsing; - samme som over - kast i bremseskive - dårlige fjærer Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Archeron Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Var verre enn noen gang nå på vei til shell. Fikk fylt i og det var litt bedre et par km, men så kom det tilbake. Må nok innom å få sjekket dekkene i morgen ja :( (dekkene kjøpte jeg for 1 år siden doh ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Hadde litt vibrasjon i mitt ratt ved 80kmt. Fikk balansert felgene på ny, så var det helt fint igjen. De gjor altså en dårlig jobb sist gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Archeron Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Dekkene var ubalanserte ja. Bedre nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg