Gå til innhold

Din største Flause?

Ranger emnet

2maz

Anbefalte innlegg

Har nettop vært involvert i en ganske så stor flause, BMW- Bergen kan fortelle mer om det ;) (stikkord: Dame og mur :rolleyes: )

Men hva er din største flause?

Jeg har ikke fått kjørt så mye, og heller ikke hatt så mye tid til å skaffe meg noe. Men da jeg mistet lappen, var det jo forsåvidt en flause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell da :rolleyes: Selv hadde jeg en rimelig heftig 4x4 powersladd med 4.0 l jeepen jeg hadde. Litt kjipt jeg havna oppå fortauet og skremte vekk et par livredde grunnkurs jenter som sto å venta på bussen. Var vel ikke det flaueste jeg har vært med på, men litt flaut å møte på folka i kantina da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, hatt lappen i 3 år, men det flaueste måtte være da jeg gikk grunnkurs.. skulle snu øverst i bakken, la opp skikkelig, men den ble litt for brei, og tok en kantstein, og pløyde ett blomsterbed :D

ikke mange som så meg, men skal si rekorden forsvant fort derfra :D

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en gjeng av oss som hadde stifta en mopedklubb (Elgane) Vi skulle kjøre i 17. maitoget, med bannere på mopedene. men helt i starten skal jeg dra scootern på bakhjulet, noe som resulterer i at jeg drar den over... Ble bare noen riper i skiltet bak, men ganske flaut og ha hele russetoget bak seg som tilskuere... _Var heldigvis på vei ut av en parkeringsplass, så var ikke mange som så det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les dette først:

Ordføreren møter rånere

Ordfører i Levanger Odd Thraning møter medlemmer i gatebilklubben West Side Racing i dag. Ordføreren vil høre hva rånerne egentlig mener.

Publisert 19.04.2005 07:00. Oppdatert 19.04.2005 07:05.

Det er i dag klokka tolv representanter fra gatebilklubben West Side Racing møter ordføreren.

Bakgrunnen er helgas aksjon der omtrent 50 sjåfører protesterte mot at hovedgata er blitt stengt for trafikk i helgene. Det gjorde de med høy musikk utenfor ordførerens hus.

Ordfører Thraning har nå invitert bilklubben West Side Racing til et møte hvor de blant annet skal diskutere andre tilholdssteder for rånerne.

- Vi får høre hva de egentlig ber om og ta det deretter, sier Thraning.

Men han avviser at det er aktuelt å åpne hovedgata før i oktober når prøveperioden er over.

West Side Racing har omtrent 60 medlemmer som ikke var med i aksjonen og har tatt avstand fra den, men også de er i mot stenginga av gata.

Så hørte jeg på P4 nyhetene i dag at ca 50 rånere hadde planlagt å kasta egg og sten på huset til ordførerens hus. De reiste ut og kastet ivei.

Eneste problemet var at ordførerens hus lå 50 meter lenger ned i gata :rolleyes:

Så tydeligvis så dret de seg veeeldig ut.

Creeds til West side racing. lol!

Nissan 200SX RS13 med trivelige mods.

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får si hva som skjedde med oss jeg da:

Bmw- Bergen var glad og fornøyd over at bilen hannes gikk igjen. 7 måneder siden sist faktisk på grunn av gåen girkasse. Vi kjørte til Biltema for å handle litt mer olje til girkassen. Jeg ser no litt rundt på damene langs veien og det gjør han også innimellom kjøringen. Da vi kjøre tilbake, skulle han hente en på en idrettsplass. Vi skulle svinge av, og svingen var 180 grader. I innkjørselene står det en bil med en rellativt pen dame inni. BLikket mitt er festet på henne og det er Bmw- bergen sitt også, samtidig som vi svinger! Plustelig kommer det et smell og bilen stopper. Vi sitter nå og ikke skjønner en drit, men finner fort ut at vi er ute i grøften, med understellet på bilen er plantet fint oppå en liten mur som går langs veien. "nyrene" og grøftelysene på Bmw'en er poppet ut og ser særdeles missfornøyd ut. Det er ikke annet en å skubbe og spinne oss av. Kjørte ned, hentet han vi skulle hente og kjørte opp igjen. Hun satt da og lo enda doh

Tipper hun følte seg digg da 2 gutter kjøre i grøften for å se på henne :rolleyes:

mens vi hadde en stor L i pannen chicken

Gikk heldigvis fint med bilen. par cm til venstre og bunnpannen på motor og girkassen hadde røket. Da ville nok bilen stått i ro enda.

Da kan flausene fortsette i den første tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dro i brekket for å sladde litt etter jeg kjørte forbi en kompis som kjørte traktor...lå vel i en 60 km/t med mutterns yaris...ble noen veldig breie og fine helt til jeg måtte slippe brekket ned pga en VELDIG brei en...så glapp jeg knappen på brekket og det ble hengene og jeg snurra som FAEN etter 2 ALTFOR breie og gikk deretter baklengs opp i en skifermur.."downforcern" til muttra ble ikke blid og krøllet seg litt..! kompisen hadde litt av et show en stund da gitt!

måtte stoppe og le litt sammen men da!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider