Laaars Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Tittelen ble litt feil. Hele bilen selges ikke i deler, men jeg selger det meste av deler til bilen :rolleyes: ----------------------------------------------------------------- Selger det meste av Golfen utenom karroseri / karroserideler. Men det meste i motorrom etc. selges. Utvendige ting selges også. En liste som jeg kommer på: - Grill m/ knekt lyktering (Kan fortsatt brukes, u/ kromlister) (Bilde) - Sorte plastspeil (Bilde) - Sorte fangere (Den forran er litt skjeiv men kan fortsatt brukes) (Bilde 1 Bilde 2) - Blått interiør. Liten skade på førersetet, ellers 100% strøkent (Selges med dørpaneler, tepper, bakseter, forseter). (800,-) (Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3) - Viskermekanisme for bakluke - Spylertanker forran / bak - Sidelister til forskjermene (Svarte) (Bilde) - Sideblinklys (Originale, oransje) (Bilde) - Originale baklykter. Den ene har en knekt festeskrue men kan fikses lett. - Radiator til 1.1 liter. Noen småskader, men funker helt fint - Pierburg forgasser - Hovedlykter, den ene har en liten skade i glasset (knust) - Blinklys til frontfanger (Bilde) - Originalt ratt m/ 4 runde knapper (Bilde) - Deksler over høyttalere i bagasjerommet - Ramme rundt girspak m/ belg / skinn / trekk. (Bilde) - Belter fører/passasjer - Hele og fine - Alt av slanger til kjølesystem ++ - Håndtak uten nøkkelhull (1 stk.) - Bremsekraftforsterker / servo - Kalippere forran Oppdaterer lista etterhvert som jeg kommer på mer. Trenger du noe så bare spør... Gi bud! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Skulle ikke du pusse den opp?? Bremsecalipere? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Skal pusse den opp ja, men det er nok bare karroseriet og noe understellsdeler som blir brukt. Samt litt innvendig da. (Dashbord ++) Calipperne blir til salgs snart. Skal flytte bilen nærmere sommeren, men før det er jeg avhengig av bremser. EDIT: Er til en 1.1 liter, vet ikke om det er noe forskjell på bremsene. Bare sånn at du vet det. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lid Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Byr deg en 50 lapp for fremlyktene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Calipperne blir til salgs snart. Skal flytte bilen nærmere sommeren, men før det er jeg avhengig av bremser. EDIT: Er til en 1.1 liter, vet ikke om det er noe forskjell på bremsene. Bare sånn at du vet det. :) Ai ai.... Da står jeg over :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Den er grei. Ser du bor i Asker... møtes et sted? Komme å hente? Bilde av den med skade: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lid Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Vi er faktisk nesten naboer, jeg bor på gården ovenfor øvre ......... Kan komme ned en dag du holder på med bilen og hente Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 ny koster rundt 3-400kr Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Vi er faktisk nesten naboer, jeg bor på gården ovenfor øvre .........Kan komme ned en dag du holder på med bilen og hente Aha, stemmer det. Husker du nevnte det. Bare å komme en dag... er litt opptatt i morgen og på torsdag, men på Fredag blir det nok litt mekking. (Og i helgen da). Kan ringe meg på 91876248 når du er her (Du vet sikkert hvor det er) :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 mulig jeg er interessert i caliperne, jeg kan komme og se på dem en dag. luftenippelene på mine har grodd fast, vet at jeg har samma caliper som golf diesel, 1100 og 1300.... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg