Majestet Skrevet April 30, 2002 Rapporter Share Skrevet April 30, 2002 Hei! Lurte på om noen har noen tips vedr. dette? Har allerede fått anbefalt KRB Trading, de ville ha ca. 15 store for ny IC, nytt eksosanlegg og nytt luftfilter. Er dette en bra pris? Vet noen om noen andre bra firmaer på østlandet? nb. viktig at de monterer alt for meg, kan ikke en dritt om "mekking" :rolleyes: Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet April 30, 2002 Rapporter Share Skrevet April 30, 2002 Krb Trading har peiling de. Man finner kanskje noe billigere ett annet sted, men hos krb får du ihvertfall det du betaler for. Det er mange useriøse i den bransjen. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet April 30, 2002 Rapporter Share Skrevet April 30, 2002 Originally posted by Ibizaturbo Hei! Lurte på om noen har noen tips vedr. dette? Har allerede fått anbefalt KRB Trading, de ville ha ca. 15 store for ny IC, nytt eksosanlegg og nytt luftfilter. Er dette en bra pris? Vet noen om noen andre bra firmaer på østlandet? nb. viktig at de monterer alt for meg, kan ikke en dritt om "mekking" :rolleyes: Mvh Marius 15K for komplett eksos, IC og filter ferdig montert? Da må jeg si det er en grei pris! En IC koster fort 6-8K og eksos det samme ++, og en tusing for filteret, da høres det greit ut for meg! :) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 30, 2002 Rapporter Share Skrevet April 30, 2002 Originally posted by ola 15K for komplett eksos, IC og filter ferdig montert? Da må jeg si det er en grei pris! En IC koster fort 6-8K og eksos det samme ++, og en tusing for filteret, da høres det greit ut for meg! :) Spørs jo hvordan merke det er det! En HKS IC til en Toyota supra koster jo 20.000 :D Hehe :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet April 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2002 Originally posted by marius Spørs jo hvordan merke det er det! En HKS IC til en Toyota supra koster jo 20.000 :D Hehe :D Det var visstnok en de lagde og målte til selv. Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 30, 2002 Rapporter Share Skrevet April 30, 2002 Originally posted by Ibizaturbo Det var visstnok en de lagde og målte til selv. Mvh Marius Heftig! da hadde jeg gått for den værtfall! Husk å få den til å syntes da, slik som RS2! Man må jo vise hva man har under der:D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Mai 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2002 Originally posted by Ibizaturbo Hei! Lurte på om noen har noen tips vedr. dette? Har allerede fått anbefalt KRB Trading, de ville ha ca. 15 store for ny IC, nytt eksosanlegg og nytt luftfilter. Er dette en bra pris? Vet noen om noen andre bra firmaer på østlandet? nb. viktig at de monterer alt for meg, kan ikke en dritt om "mekking" :rolleyes: Mvh Marius Hva var prisen for delen hver for seg da? Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 KRB Trading? Kontaktinfo ? Mulig de har noe stash til meg å ... *drømme* Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Originally posted by Shadow_iX KRB Trading? Kontaktinfo ? Mulig de har noe stash til meg å ... *drømme* info finner du her. Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Originally posted by marius Spørs jo hvordan merke det er det! En HKS IC til en Toyota supra koster jo 20.000 :D Hehe :D Å hvordan hadde DET sett ut på en ibiza!?!?!!! :D :D Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Originally posted by Ibizaturbo Hei! Lurte på om noen har noen tips vedr. dette? Har allerede fått anbefalt KRB Trading, de ville ha ca. 15 store for ny IC, nytt eksosanlegg og nytt luftfilter. Er dette en bra pris? Vet noen om noen andre bra firmaer på østlandet? nb. viktig at de monterer alt for meg, kan ikke en dritt om "mekking" :rolleyes: Mvh Marius Jeg vet ikke hvordan MTM står i forhold til riskokere, men du kan jo alltids sjekke ut flissundet motorservice. http://www.flissundet-motorservice.no hapyhappy Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Originally posted by funkes Jeg vet ikke hvordan MTM står i forhold til riskokere, men du kan jo alltids sjekke ut flissundet motorservice. http://www.flissundet-motorservice.no hapyhappy Skal gjøre det :) Nå er ikke Ibizaen noe japsebil akkurat da... :D Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Originally posted by Ibizaturbo Hei! Lurte på om noen har noen tips vedr. dette? Har allerede fått anbefalt KRB Trading, de ville ha ca. 15 store for ny IC, nytt eksosanlegg og nytt luftfilter. Er dette en bra pris? Vet noen om noen andre bra firmaer på østlandet? nb. viktig at de monterer alt for meg, kan ikke en dritt om "mekking" :rolleyes: Mvh Marius Hvis vi snakker frontmontert IC, og "effektanlegg" med racekat og kon-filter på vag 1,8T motor inkl.montering har du fått en ganske god pris. thumpsup Litt vesentlig hvilke deler denne pakken faktisk består av, det finnes mange muligheter. :D Slenger du ut detaljene i pakken kan du få en mere nøyaktig dom... ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg