Skrotnisse Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 kjøpte meg delebil i dag med b230k motor. gått 250000 og starter som bare lett. den står i en delebil med strøkent blått interiør. pris kommer ...skal bare se hva jeg skal ha først av andre deler.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Hva skal du med enda en jordbruksmaskin da? Kanskje den motoren passer i Grand Lux Sedanen min....... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Februar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 motoren passer i bilen din ja. 115 illsinte hester. jeg skal ta av dørene, div.bremsedeler, kanskje panzer og bakluke.+ masse småræl...motor og drivverk og interiør er til salgs+en god del diverse Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Hvor mye for motoren å girkassa. er intressert i de :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Februar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 4000 (2500-vrakpant) for motor og girkasse. det står i bilen så du kan kaste den og heve vrakpant når du er ferdig med å pille ut motoren. masse annet å ta vare på Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg