ccb Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Mora mi hadde en Ford Mustang 350 Mach-1 ! Motoren var en 5.7 liter!! Hva har du å si om det! Det er litt av en bil Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Det er ABSOLUTT en fet bil!!! Men er jo ikke Chevy dah... :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet Februar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Tja....Chevelle er jo litt av en bil da.....så JA!!! Men jeg er personlig en Mustang fan! Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Blir aldri ferdig med å finne ut hvem av de jeg liker best. Mustangen er jo bare rå. Det er ikke til nekte for. Men Chevellen har dette enkle "plain car" preget kombinert med geniale linjer som gjør den tøff. I tillegg er Chevellen større i bagasjerom og bakseter. Greit når man har familie eller skal på treff... Chevellen er også greiere i konstruksjonen med bl.a separat ramme, og spiralfjærer bak. Og Mustangen begynner det å bli svært mange av i Norge. Ikke det a det skal bety noe men... Skulle jeg hatt amcar idag hade det nok helst blitt en '67 chevelle som er min favoritt. Men jeg har jo hotrod-prosjektet å kose meg med da..... '67 GTO cab er forresten også tøff..... Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Skrev egentlig Chevrolet, men siden vi har starta diskusjonen kan vi lixomgodt fortsette... :D 66 og 67 Chevelle er en MANDIG bil!! Neste bilen min blir enten en C3 Corvette eller en 66-67 Chevelle (håper jeg seff...) ;) Digger dem! :cool: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet Februar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Jeg vet at du skrev det, men jeg liker best chevelle ikke sant. Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Skal jeg ha en '67 Chevelle i tillegg til rodden. Drømmer om en smallblock-utgave med masse skjulte oppgraderinger på brems, foringer, motor osv. Trålet en stund Team Chevelle-siden på nettet. De har forresten noen meget bra skjermbeskyttere. '66-67 Chevelle gir begrepet "stilrent" et nytt innhold! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Jeg syntes Mach-1 blir for stor i "rompa". Liker bedre '67 Mustang da. Det er en pen Fård. Bakdelen med det er når man skal handle deler. Da må man ha med seg vognkortet slik at man kan finne ut produksjons-måneden på den så det går ann å få tak i riktige deler. En kompis har slitt litt med detta til en Falcon. Syntes han sa noe om at i samme året finnes det 3 forskjellige utgaver av samme del, til noe i forstillinga. Håpløst da! Men en 67 Chevelle den er bare TØFF. Det var sånn jeg ville ha når jeg skulle handle amcar, men ble litt for dyrt for meg da. Så da ble det 70 istedet. Og deler er jo ikke noe problem. Nydelig! Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg