NeonMuffler Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 modda en lancia delta, synes den ble kul:D er åpen for komments:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Hvordan kan du ødelegge en slik bil med en BMW-front?! Den originale fronten ser så utrolig mye bedre ut! Du har vist fremgang, det har du, men jeg liker ikke helt fronten og breddingen. Syns også at felgene burdte vært byttet ut med en Superturissimo eller Superleggera.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 tjaaa...... for d første hadde æ fjerna den bmw grilln.. så syns æ breddinga va alt for mye.. Men ellers en grei modd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Vrææl! Utenfor huset mitt står det er delta, og jeg må si den er veeldig mye penere enn denne ble. Feil bil å modde for den er alt for pen fra før spør du meg. Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Vrææl! Utenfor huset mitt står det er delta, og jeg må si den er veeldig mye penere enn denne ble. Feil bil å modde for den er alt for pen fra før spør du meg. Åååååh!!!en delta!Peis ut bilder da!! BTW:Modden var heilt grei den,fronten (altså frontfangern) ble bra,men å ødelegge en bil med bmw grill.Er det mulig?!?Jaa!!klart det er mulig :(:(:( Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 hehehehe modden var fet den... kanskje du skulle ha droppa Bmw grillen?? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Åååååh!!!en delta!Peis ut bilder da!! BTW:Modden var heilt grei den,fronten (altså frontfangern) ble bra,men å ødelegge en bil med bmw grill.Er det mulig?!?Jaa!!klart det er mulig :(:(:( Skulle gjerne ha gjort det, men har ett problem.. Har ikke kamera, og mobilen min med kamera er på verksted. Men man kan se for seg en delta i blå som er utstyrt med 17" OZ felger m/krom kant.. Meget pent skue :) Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 SJUKT!... Satt å tegna en Lancia Delta med m3 E30 front på modden inatt!!.. notin MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Skulle gjerne ha gjort det, men har ett problem.. Har ikke kamera, og mobilen min med kamera er på verksted. Men man kan se for seg en delta i blå som er utstyrt med 17" OZ felger m/krom kant.. Meget pent skue :) *Sikle på tastaturet* :P Delta er altså drømmebilen over drømmebiler!!Er det din? Stikk en tur på id med den da! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 takker for komentarer, men mer OF, så slettes stråden.... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg