TypeC Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 kunne blitt en fet bil det. vi får vel trøste oss om at det var en feit bil engang i tiden... ps. Tommy, du har glemt å nevne at det var elektriske ruter på den her kjerra da.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Stemmer det, som var festet i plank!!! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Det er de som er på bildet av bilen min....er faktisk 10x16". Subber i innerskjermene.....Tommy okay. trodde du bare fikk de i 9" Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Det trodde jeg og, men en runde med tommestokken viste noen annet. Men det er jo bare kult! Når disse felgene ble laget, tror jeg man kunne bestille i nesten hvilken som helst bredde. En bekjent av meg har 12x16 til sin ombygde urquattro... Men det er jo klin umulig å finne noen som har dreiebenk stor nok til å få fikset noe på dem!!! Veit du om noen? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Det trodde jeg og, men en runde med tommestokken viste noen annet. Men det er jo bare kult!Når disse felgene ble laget, tror jeg man kunne bestille i nesten hvilken som helst bredde. En bekjent av meg har 12x16 til sin ombygde urquattro... Men det er jo klin umulig å finne noen som har dreiebenk stor nok til å få fikset noe på dem!!! Veit du om noen? Tommy hva skal du fikse da? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Skulle hatt bort den lille kanten på innsiden av felgen som blyloddet klemmes fast i, den tar såvidt borti demperne foran, og så er to av felgene ripet/skrapet opp, og en kompis skal legge i en liten alusveis, men det må dreies av etterpå. Må jo ha strøkne felger!!! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 hør med Sarpsborg Karrosseriverksted Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg