ElCamino Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Du tok vel ikke vare på breddinga heller :rolleyes: Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Nei, pælma rubbel og bit. Taket også, med soltak..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Alt er dumpa hos høgger'n idag. Hvis du reiser til Hensmoen ved Hønefoss, kanskje du finner noe, en brukbar skrue eller noe sånt....Ikke sant TypeC? nja, er heldig om man finner en brukbar skrue... hehe, men for all del folkens, dra å leit... hehe Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Nei, pælma rubbel og bit. Taket også, med soltak..... pælma du taket? var det ikke noe å ha alikevel? sa høgger'n no da du kom med en så kappa opp el? hehe.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Høggern ville ikke ha det.Måtte lempe det oppi en kontainer sjøl. Får ikke penger for et oppkappa bilvrak. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 ja ja. synd. Kunne trengt div deler av det. Hadde gitt deg 500 for det... hadde du latt være å kappe opp bilen kunne du fått 1000kr for den. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 wtf? sikker på at det bare var rusta som var problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Hva mener du? Jeg må konsentrere meg om denne.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Hør sitter du å er i hundre over breddinga av den og skal ta avstøyping av den, men så kutter du plutselig bilen opp i deler slik at ingen ting er brukbart og pælmer den på dynga?!! Forbanna bullshit. Var klar til å bestille breddere med deg jeg. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Bare tulla!! Tok selvsagt vare på taket, og alle skjermene. Resten av bilen var bare skrot, men den ble ribba for alt unntatt forstillinga, som forøvrig var skeiv som f..n. Så nå er garasjen full av masse brukbare deler. forskjerma er rustne, det er baksjerma og, men jeg skal etterhvert sandblåse alt og skjære ut allr brederne, da de er dønn strøkne. Så trenger noen deler, så har jeg mye, men sikkert mye som er skrot ( har ikke mellomaksling, da en super-råner fra Harestua bøffa den!!!), og ikke interiør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 hehe, okay da er jeg med ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Faen...jeg satt å tenkte stygg ord om deg jeg ista. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Hehe, det hadde jeg gjort og.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 har du noen bilder av dissa 10x16" revo felga du tenkte og sette på da? kunne blitt en fet bil det. hadde engang et sett framskjermer med ca like breddere. solgte de til en bekjent, vet ikke helt om han har de ennå. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Det er de som er på bildet av bilen min....er faktisk 10x16". Subber i innerskjermene..... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg