fribbern Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Hvordan pleier sidekjørt å bli festet?? Har tenkt å mekke litt i glassfiber, men vet ikke hvordan jeg skal feste den. Bilen er en Ford Mondeo 97 sedan. Takker for alle svar. Mvh Andes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Hvordan pleier sidekjørt å bli festet?? Har tenkt å mekke litt i glassfiber, men vet ikke hvordan jeg skal feste den. Bilen er en Ford Mondeo 97 sedan. Takker for alle svar. Mvh Andes Noe som heter sikaflex har blitt anbefalt tidligere på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 sikaflex langs hele skjørte, og en nagl, eller skrue inn i hver hjulbue. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Hvor får man tak i sikaflex? Hva er det for noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Hvor får man tak i sikaflex?Hva er det for noe? På en jernvare f.eks... På Byggmakker finnes det i allefall!:) Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Har ikke sicabond bedre limeeffekt? Det er uansett nesten det samme. Mener de sa det sist jeg var å handlet slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 kan godt hende... er iallefall sicaflex som bruker å være med sideskjørtene.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Når en tenker på navnet så kan det jo hende at sicaflex flexer bedre - noe som er bra dersom skjørtene får seg en trøkk. Kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 jeg har skrue i enden og sikaflex langs skjørtet på min mondeo.. Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 får man løsnet sikaflex på noen måte senere, eller vil det for altid sitte på bilen? Brukes det samme til å feste øyelokk?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Jeg vil ikke anbefale sikaflex til å feste "øyeskygger". Jeg ville brukt Casco - Marin & Tekniskk (lim og tetningsmasse for krevende områder på bil og båt). Det limer godt nok til at du klarer å rive av øyeskyggen senere, om du skulle få behov for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Det er bare å skjære løs sikaflexen senere... bruk en tapetkniv med langt blad, og det er ikke noe problem å få opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg