mmh Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Ja jeg har vel noe lurt på gang jeg å da :rolleyes: hehe... Har kjøpt meg en blå 242 1982 modell, televerksblå som herr Poffs sa, har noen bilder av den, men må finne et sted og legge de opp først! hehe Vel felgene er hvite volvo felger, de er lakka hvite av forrige eier, bilen vil få r-sport og gule koni understell til og begynne med! Turbo motor skal bli bygd snart, jeg har pengene men venter bare på Vidar Strand skal få tid! Da blir det 600Hk intercooler, 3tom anlegg grp. a turbo, bensin pumpe til 400Hk, osv, regner med grei effekt! :titties: Så skal jeg få lagt ut bilder av gjedda! :) EDIT: Jo det sitter sveisa sperre på den, og det hadde jeg aldri kjørt før, å som jeg sa til poffs så holdt jeg på og kjøre av veien da jeg dro en sladd, hehe Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 why dont you take a piiiiiicture? (southpark, når cartman får tilsnakk av en hore) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Ja jeg har vel noe lurt på gang jeg å da :rolleyes: hehe... Har kjøpt meg en blå 242 1982 modell, televerksblå som herr Poffs sa, har noen bilder av den, men må finne et sted og legge de opp først! hehe Vel felgene er hvite volvo felger, de er lakka hvite av forrige eier, bilen vil få r-sport og gule koni understell til og begynne med! Turbo motor skal bli bygd snart, jeg har pengene men venter bare på Vidar Strand skal få tid! Da blir det 600Hk intercooler, 3tom anlegg grp. a turbo, bensin pumpe til 400Hk, osv, regner med grei effekt! :titties: Så skal jeg få lagt ut bilder av gjedda! :) EDIT: Jo det sitter sveisa sperre på den, og det hadde jeg aldri kjørt før, å som jeg sa til poffs så holdt jeg på og kjøre av veien da jeg dro en sladd, hehe Du kan legge opp bilder her: LINK Eller du kan få din egen ftp mappe der. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg