Deprimera Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 I går monterte jeg mine 17" felger med 215/40 17 dekk. Det virker som disse dekkene er for brede, for di subber i fjærskålene hele tiden. Noen som har noen tips eller opplevd det samme? Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Kan hende du har for mye inpress på felga dine.. Har du mye klaring ut mot hjulbuen da? Kanskje spacere hadde vært løsningen for deg. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Jeg har faktisk spacere bake, disse spacer noen millimeter, å hvis jeg spacer noe mere så blir det nesten ikke plass til mutterene. Vil 205 dekk løse dette problemet? Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Er det ingen som vet? Jeg skal bestille meg 10 mm spacere på mandagen, så får jeg se hva som skjer da. Er bare redd for at det skal bli for liten boltlengde. Er det mulig å skifte disse boltene? Isåfall, hvordan? Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Har nesten garantert feil inpress du.. jeg kjeøre selv rundt med 215/40-17 på 7x17 felg på to biler.. ikke noe problem hos meg Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Hvis jeg har feil innpress, kan det løses ved hjelp av spacere? Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 ja, men det spørs om du også må bytte bolter da.. 5mm spacer er max jeg får på min, uten å bytte bolter Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Hvordan bytter jeg bolter? Sager av di gamle og sveiser på nye...? sombrero Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Du kjøper lengre bolter, slår ut di gamle, og slår inn dei nye...! :D Du må av med hjulnavet for å klare dette..! Si gjerne i fra hva du måtte gi for boltene.. har tenkt på noe lengre greier bak eg og.. synst hjulet forsvinner inni bilen der bak..! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Er dette bolter som jeg kan kjøpe på en jernvarehandel eller er dette noe spesieller greier? Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Sliter nok litt med og skaffe dem på ein vanlig jernvarehandel... Du får nok høre innom der du kjøpte spacere for eks.. Muligt dei kan fikse opp noen lengre for deg..! (NB! Vist du har lukket muttre til vinterhjula, så kan det meget godt hende du er nødt til og skifte over til orginal bolta på vinterstid.. eventuellt kjøpe muttre som er åpne..) ;) Eller bare kjøre med spacerene på vinteren og..!! (slå meg sjøl i hodet) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Ja nei d, har kommet fram til at jeg skal selge både dekk og felg. Så hvis noen er interresert så har jeg et sett med 17" fondmetal felger og 215/40 17 dekk til salgs Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Ja nei d, har kommet fram til at jeg skal selge både dekk og felg. Så hvis noen er interresert så har jeg et sett med 17" fondmetal felger og 215/40 17 dekk til salgs eg prøvde 16 x 9" felg i går... med 245 brede dekk bak.. inden problem innover... men må valse kansten for at de skal kunne brukes... var foresten heftig! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Takker for hjelpen fra alle, har kommet fram til at det var feil innpress på felgene. Jaja, sånn kan det gå, har allerede solgt dekkene så nå gjenstår bare felgene. Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Kjøp nye dekk da vel. Kjørte med 205/40-17 med 45 inpress på min Primera. Det kunne ha subbe bak, men jeg spaca den ut 3 mm. da var det 3 mm klaring mellom dekket å demper skåla.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg