bmw325ix Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Noen andre som har denne buggyen her? noen som har forbedrings forslag til reservedeler til denne bilen/eller "up grade parts" for denne typen biler?? Christian Siter 86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianVariant Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Spørsmålet er jo da: Hva vil du forbedre?? Det ligger mye i rett oppsatt bil. Er det backyardbashing som er tingen, eller kjører du på bane? Kan jo se litt på hva de tilbyr av hop-ups hos Schumacher Er det handlingen du vil endre på, så er det første jeg ville sett på diffolja, og viskositeten på den, evt demperolje.. jeg har hentet mye fra denne oppsett guiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ix Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Takker for svar på denne tråden.. har funnet litt ut av meg selv.. tenger bare litt tips om hva jeg skal fylle diffene mine med?? dette er en 1:8 buggy?? noen som har noen forslag?? Siter 86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg