plexsus Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 det er en motor messe 21-22 mai 2005 notin Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Hvis jeg har fått sommerfelgene så tar jeg en tur :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 jeg ville bare si i fra att det er en motor messe hvor man kan stile ut bilen sin og det er inmeldig skjema i avisen tromsø og det er den avisa som komm ut torsdag 14 april. det er jo litt artig viss det er noen på forumet som skal stille ut bilen sin Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 mihkku tøfft kordan bil har du??? Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Opel Vectra B :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Hvor er denne messa?klokkeslett?hvem stiller ut? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 det sto i avisa i går så det bare og lese i den (avisen tromsø) Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 det skal være en gang i mai huske ikke datoen Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg