Gå til innhold

kjøpes: bemsesadler foran til einser gti

Ranger emnet


Gallagher

Anbefalte innlegg

Og for å øke sjansene for å få tal i: Også Golf C, CL o.l. med 821-blokk (ikke sikker på om de med 801-blokk hadde. Har ikke tatt i så nye Einsere med stusselig motor) hadde VWII-kalippere, ikke bare GTI. Slike biler står det en del av på skroten, så det er gode muligheter for å finne noe.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ ? :) skal bruke sadlene til å få g2 kalippere på 77- derbyen min..

 

vet jeg kan bruke kalipperene fra golf 1 gti, Rocco1 gti og passat 5E 32b.. tror ikke sadlene fra andre golfer enn gti passer, siden jeg tror gti sadlene er noe bredere.. du mener altså at alle golf 1 med 821 blokk (1,5/1,6/1,8) har like sadler ?

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ ? :) skal bruke sadlene til å få g2 kalippere på 77- derbyen min..

 

vet jeg kan bruke kalipperene fra golf 1 gti, Rocco1 gti og passat 5E 32b.. tror ikke sadlene fra andre golfer enn gti passer, siden jeg tror gti sadlene er noe bredere.. du mener altså at alle golf 1 med 821 blokk (1,5/1,6/1,8) har like sadler ?

 

Ikke alle Golfer/Jetta med 827-blokk har de nødvendigvis (så sist helg en Jetta 1 Diesel på Høggern med Kelshey-Hayes-kalippere). Jeg kan i alle fall ikke huske å ha sett Golfer/Jettaer med modellår etter 1981 som ikke har VWII-kalippere.

 

Sadlene til GTI er ikke noe annerledes enn de som de andre har. Jeg har hittil alltid basert meg på "enkle" Golfer, så jeg har aldri hatt VWII-kalippere med bøylen rundt. Men jeg har alltid kjørt med ventilerte skiver og GTI-belegg, så det passer uten prob. Den samme ombygginga ble gjort i fjor på LupoBoy sin Polo Classic (identiske hjullagerhus som du har) og det passa 1:1:)

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle Golfer/Jetta med 827-blokk har de nødvendigvis (så sist helg en Jetta 1 Diesel på Høggern med Kelshey-Hayes-kalippere). Jeg kan i alle fall ikke huske å ha sett Golfer/Jettaer med modellår etter 1981 som ikke har VWII-kalippere.

 

Sadlene til GTI er ikke noe annerledes enn de som de andre har. Jeg har hittil alltid basert meg på "enkle" Golfer, så jeg har aldri hatt VWII-kalippere med bøylen rundt. Men jeg har alltid kjørt med ventilerte skiver og GTI-belegg, så det passer uten prob. Den samme ombygginga ble gjort i fjor på LupoBoy sin Polo Classic (identiske hjullagerhus som du har) og det passa 1:1:)

 

hmm.. må snakke med deg på litt bedre forum enn dette.. har du msn og kan du legge til meg på vw_vag16@hotmail.com ? evt er du på VACN og tar pm der ?

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår