liIIebror Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 har sett dette på noen corraer og noen golfer. hva er grunnen? og hvor skulle det egentlig gått henn det ene hullet som ikke har filter på seg org. Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Da er retur fra gasspjeld fjernet og satt på et filter der. Det er lite hensikt før du kjører med MAX porta lader 276kam og 58mm ladehjul.. Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Da er retur fra gasspjeld fjernet og satt på et filter der. Det er lite hensikt før du kjører med MAX porta lader 276kam og 58mm ladehjul.. Har vel en del å si før det også. Hovedårsaken er at returluften er varmere enn luft fra godt skjermet konfilter. På min G40 fikk jeg 0,2 bar mindre ladetrykk når jeg gikk tilbake til orginalen fra dobble filter Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg