ToRReS Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Sorry, men eg ga meg litt tidlig i dag :) Prøve i morra, vettu... Vell, her er Vectran. Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 når du satt på felgene så fikk vell DU og med deg at det var noe som ikke stemte ? tror bilen hadde sett bedre ut i EN farge!! stå på og ta deg TID Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Hehe... Skal prøve. Men du skjønner at dette var et hurtig prosjekt jeg bare gjorde ferdig :) Skulle legge meg, også giddet jeg ikke å bruke så mye tid siden jeg neste dag (i dag) hadde heldagsprøve. sombrero Men takk for responsen, allikevell. :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg