Mr. Ellingsen Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Hallo i luken!! Har en bekjent har skikkelig lyst til å kjøpe litt einserdeler av meg her nå, men aner jo ikke i hele tatt hva dette er verdt :confused: og vil værtfall ikke selge for billig, så da spør jeg her! Alle delene er ifra en "ekte" (ikke Rabbit) -83 GTi... Hva burde jeg ta for: *Innvendig justerbare sidespeil. *Komplett dørtrekk med håndtak. *Ramma rundt speedometeret\turteller (metallramma som den sitter fast i). *Midtkonsoll med de 3 målerne. *Tilpassa -90 fanger. (Alt utenom -90 fanger'n er i tipptopp stand!) Håper på litt hjelp her nå! Trenger dollars! ;) Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skamkløpt Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Du kan jo sammenligne med prisene til norsk bildelesenter, det er riktignok nytt, men uoriginalt, så er det vel snakk om hvor mye du vil loppe kompisen din for... F.eks http://193.213.24.227:8080/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0080&ASP=158681&Type=VW&Model=Golf&Year=1983 Siter 99 BMW 528ia 88 VW Golf 1.6 Til salgs 83 VW Golf GTi Til salgs 83 VW Golf 1.5 Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 *Innvendig justerbare sidespeil. *Komplett dørtrekk med håndtak. - Komplett dør med alt det her på ligger vel på 4-500...men nå har jo ikke du døra...så 150-200 *Ramma rundt speedometeret\turteller (metallramma som den sitter fast i). - 50 *Midtkonsoll med de 3 målerne. 200 hvis målerne funker og ser bra ut *Tilpassa -90 fanger. (Alt utenom -90 fanger'n er i tipptopp stand!) Tja, er jo ikke pent så du kan jo gi den bort ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Men hva er Rabbit Gti hvis det ikke er "ekte" Gti?? Det har ikke jeg fått med meg tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Men hva er Rabbit Gti hvis det ikke er "ekte" Gti?? Det har ikke jeg fått med meg tror jeg.. En Rabbit er en kjipere utgave....CL interiør, ikke sota ruter, ikke kjørecomputer, og sikkert noe mere. Er vel den det er flest av i Avgiftsnorge. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skamkløpt Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Rabbit er også det navnet Golf I ble solgt under i USA Siter 99 BMW 528ia 88 VW Golf 1.6 Til salgs 83 VW Golf GTi Til salgs 83 VW Golf 1.5 Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Takker for svar! Skal se hva jeg klarer å "lure" ut av han! :p Hehe! Har en Rabitt GTi som er bygd om til å være nesten komplett "ekte" GTi (stoler/dæsj og understell) og en ordentlig GTi som jeg har kjøpt som delebil, med en HAUG av ekstra deler... Vurderer NESTEN å selge unna de bila her nå, pga skikkelig pengemangel... Noen...?! Hehe! Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Er interessert jeg i en einser til....PM meg du! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 En Rabbit er en kjipere utgave....CL interiør, ikke sota ruter, ikke kjørecomputer, og sikkert noe mere. Er vel den det er flest av i Avgiftsnorge. Ok, dette visste jeg faktisk ikke... Begge de to jeg har hatt er Gti`er da. Men hadde ikke Kjørecomputer i 82`modellen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Merka det. Men bare jeg finner måten å koble det på, så skal det være i boks:) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Merka det. Men bare jeg finner måten å koble det på, så skal det være i boks:) Ja, det fikser du sikkert greit. kjekt d ass, oljetemp og greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg