MSpeed Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 har holdt på med denne 350'en i et par uker nå og er sinnsykt!! lei av den så jeg poster den her. kanskje jeg fortsetter på den etter et en stund men jeg er ikke helt sikker. lyktene, frontfangeren, har brushet ny side på bilen for å bli kvitt grus refleksjonene etter bakgrunnsbyttet.. bilen som står bak buskene har jeg også moddet inn. er mange feil! men fordi jeg orker ikke å gjøre mer på den i et par måneder. frontfangeren har jeg bare designet så den er IKKE ferdig brushet. hadde store planer for denne bilen her men så langt kom jeg ikke:( Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Halla MSpeed.. grei nok denne:p Eneste jeg syns er rart er at felgen foran er litt for langt inne mot bilen.. skulle vært litt lengre ut mot bilens venstre... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Den var drit fet!eneste "feilen" jeg ser,er carbonpanseret,ser liksom feil ut på en måte...Var vel det eneste jeg kunne påpeke... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 den at det ser feil ut skjønte jeg ikke helt ass!! syntes den ble drit bra jeg..stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Pen modd, litt høy kontrast på karbonen kanskje, nesten litt Zein'ish. Bilen i bakgrunnen ville jeg ha kasta :P Felgene var nydelige på bilen men den fremste sitter forlangt opp i hjulbuen (Smaksak?) men ser også litt skjev ut pga mye skygge. Ellers en kjempefet mod :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Tuning Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 veldig pen modd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Jeg likte den Vectra'en veldig godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 pent pent...liker designen... hadde vært fint å se den ferdig ja!! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 kul bil. frontfangeren mangler refleksjoner (men det vet du vel), og bilen i bakgrunnen er kuttet av rett bak framdekket. ellers sinnsykt kule lykter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-max Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 syyyke satan - den var bra!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Keshi: vet at frontfangern ikke har noen refleksjoner.. det er bare designet på den jeg har laget.. hadde ikke begynnt å brushe den ordentlig enda:( det med vectran er en tabbe jeg gjorde rett før jeg la den ut så det fikser jeg snart.. klippet bare litt feil.. blir nok ferdig med denne en eller annen gang men ikke nå med engang.. Blugh/-X-: det med at framhjulet sitter for langt inn u hjulbuen er fordi at bilen er så skamsenka at den må ha dekket der for at den skal klare å svinge;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Svinge?! Trodde showbiler ble fraktet på henger :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 ..dddddd ddddd Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikG Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 HAHA, gamle bilen til brodern jo... Dårlig kvalitet på bildet av den da. Fått bilde av Morten eller?? Siter Celica gt4 http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=14432 Starlet EP91, snart Glanza http://www.ts-ogn.no/phpBB3/viewtopic.php?f=61&t=29628&st=0&sk=t&sd=a&hilit=glanza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Nice! likte carbonen! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg