Oroxx Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Hi fellow Golf'ers :) Jeg har nettopp kjøpt meg min første bil. en golf 2... men det skjønte dere vel :p Mitt spørsmål er: Hvor blir det beste stedet å koble til 3 stk neon lys? 2 er festet under dashbordet og 1 i midtkonsollen. Jeg tenkte å dra ut hele midtkonsollen slik at jeg kunne koble dem via kablene til sigarett tennern, men jeg den ene skrua ved girspaken sitter værre enn værst. Finnes det er bedre sted å koble dem til? Lysa skal kobles via brytere. takk på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 jeg vill tro det er samme hvor du går ut ifra egentligt, men det hørtes bra ut med sigarettennern, for den har det ikke noe å si om kansje får litt lavere spenning..prøv på det du.. Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oroxx Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 men hvis jeg ikke får av den jævla skrua, så får jeg ikke kobla dem der... Finnes det andre steder jeg kan hente strøm fra som er forholdsvis lett tilgjengelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 sku ut skruen bare;) viss den sitter fast, slå den i hode hardt med en hammer eller noe.. smør den.. eller knipp den av, sag den av eller hva som helst.. har gjort det samme..... kan jo ta strøm fra hvor som helst i bilen nesten da... men enkleste for noen som ikke har noe peil, er jo å legge opp kabler fra akkumulator, eller batteri:P.... husk sikring da;) Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Regner med du skal ha bryter på dette, men jeg ville ha hentet strøm fra baksida av sikringsboksen over pedalene. Finn hovedstrømskabelen fra batteriet til sikringsboks, så trekker du opp ny strømkabel til neonlysa dine. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oroxx Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 ok.. takk takk :) Får se om jeg klarer å få til no lurefix :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oroxx Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 he he... jeg syns det er kult med litt lys inne i bilen jeg da.. Det er bra alle ikke har lik smak ellers ville verden ha vært veldig kjedelig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg